Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 i tworzy wyjątkowy drop wycieraczek z hasłami w stylu artysty

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „miejsce na moje jush zakupy”. Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.

wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycieraczek wejściowych z zabawnymi hasłami inspirowanymi memami takimi jak: „można wejść, jeśli jest się miłą osobą” czy „życie bez mizerii byłoby mizerne”.

Optymizm wlodiego4444 jest wyjątkowo bliski Żabce Jush, która dzięki funkcjonalnej aplikacji pozwala zaoszczędzić czas i spędzić go tak, jak lubimy. Właśnie dlatego marka zaprosiła twórcę do współpracy, by wspólnie stworzyć specjalny, limitowany drop wycieraczek wejściowych w „jushowych” barwach. W ramach projektu powstały cztery warianty haseł: „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „jush otwieram”, „miejsce na moje jush zakupy”, „wytrzyj buty żabko”.

Żabka Jush chętnie wspiera młodych twórców. W przeszłości marka współpracowała z Frankiem Warzywa i Młodym Buddą, którzy nagrali piosenkę na cześć polskich szparagów od rolnika Czarka Czapli. Z kolei młode artystki Kinga Offert, Bogna Brewczyk i Karolina Woźniak przygotowały ilustracje, które ozdobiły witryny magazynów Żabka Jush.

Wycieraczka wlodiego4444 i Żabki Jush pod Twoimi drzwiami

Wycieraczki z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby. Pierwsza opcja to udział w konkursie na Instagramie, który rozpoczął się 19 września i potrwa do 23 września. Zadaniem uczestników będzie napisanie autorskiej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Najciekawsze odpowiedzi według wlodiego4444 i jury zostaną nagrodzone wycieraczką. Pod koniec września pojawi się także druga opcja zdobycia wycieraczek i będzie dotyczyła osób, które zrobią zakupy o wartości powyżej 200 zł za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush w usłudze delio supermarket. Po dodaniu wycieraczki do koszyka i aktywowaniu kuponu w sklepie online limitowany produkt będzie dostępny do odebrania za darmo. Dokładna data startu dropu wycieraczek w aplikacji zostanie ogłoszona za pośrednictwem social mediów marki oraz twórcy.

Hasła wlodiego4444 doskonale oddają filozofię Żabki Jush, aplikacji, która pomaga oszczędzać czas, dając klientom możliwość skupienia się na tym, co naprawdę lubią i co jest dla nich ważne. Wierzymy, że dzięki tej współpracy wprowadzimy do zakupów naszych klientów jeszcze więcej pozytywnej energii. Oferujemy nie tylko oryginalne wycieraczki, ale też ogromną wygodę zakupów. Klienci Żabki Jush mogą zamawiać zarówno małe, jak i duże zakupy z szybką dostawą, co odpowiada na potrzeby szerokiej grupy odbiorców — mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.