Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne. Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. Akcja „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” wystartowała z początkiem września br.
W najnowszej kampanii podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.
– Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku – mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.
Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł aż o 20%. Obecnie usługa Jush posiada jedną z największych ofert w kategorii q-commerce. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów, dzięki czemu klienci mogą zaopatrzyć się we wszystko, czego potrzebują – tak jak w stacjonarnym sklepie. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników.
Oprócz produktów znanych producentów, w ofercie Żabki Jush znajdują się także artykuły lokalnych dostawców i marek, które bezpośrednio współpracują z aplikacją. Przykładami są cukiernia MUUS czy piekarnia Ferment, a także gospodarstwa rolne oferujące sezonowe produkty, na przykład szparagi.
– Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Magdalena Marzec.
Marka ma zamiar także odczarować mit dotyczący niższej jakości produktów w sklepach online, zwłaszcza warzyw, owoców i mięs. Produkty z tych kategorii dostępne w Żabce Jush pochodzą od dostawców, którzy przed rozpoczęciem współpracy przechodzą kilkuetapowy proces weryfikacji. W sezonie letnim i jesiennym firma nawiązuje współpracę bezpośrednio z producentami, np. Panem Czarkiem z okolic Lublina, odpowiedzialnym za szparagi, które okazały się hitem sprzedażowym. Bezpośrednia współpraca z rolnikami pozwala Żabce Jush na zaoferowanie klientom produktów najwyższej jakości. Poza sezonem jej dostawcami są między innymi certyfikowane firmy.
Duże rabaty na duże zakupy
Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50%, a zostaną nimi objęte między innymi masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s. To nie wszystko – oprócz topowych przecen pojawi się mnóstwo dodatkowych promocji i ofert wielosztuk, znanych ze stacjonarnych sklepów Żabka. Nowością w aplikacji są także spersonalizowane kupony rabatowe, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby oraz zachowania zakupowe klientów.
Szeroka kampania w Warszawie, Krakowie i internecie
Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Energetyczne spoty radiowe przyciągną uwagę słuchaczy, a popularni influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z zakupów na Żabka Jush.
Już wkrótce na horyzoncie pojawi się także wyjątkowa aktywacja skierowana specjalnie do konsumentów. Dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, Żabka Jush zachęca do bacznego śledzenia jej w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith, a działania online Tribe47. Za działania z influencerami odpowiada agencja bosko, a za niestandardowe działania oraz PR – Flywheel PR. Kampania potrwa do końca października.