Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku junior publisher manager będzie odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring jakości ich reklamowego inventory.
Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch obejmują w YOC Poland stanowiska junior creative solution manager, istotnie wzmacniając dział Studio, który do tej pory był 5-osobowy.
– Specjalizujemy się w reklamach high-impact gdzie na ten właśnie “impakt” składa się wiele elementów składowych, w tym m.in. nasza autorska platforma transakcyjna VIS-X, autorskie zaawansowane formaty reklamowe czy odpowiedni dobór wydawców, udzielających swoje zasoby reklamowe, ale też właśnie odpowiednia kreacja i odpowiednio dynamiczne jej przygotowywanie czy modyfikowanie w trakcie kampanii. Dlatego jest dla nas ważne by robić to in-house i robić to jak najlepiej. I dlatego zależy nam na dynamicznym rozwoju działu Studio, bo to właśnie on jest kluczowy, by tworzyć high-impactowe kreacje dla naszych klientów – mówi Wojciech Nowański, managing director YOC Poland.
Magda Grosz-Górska ma 8 lat doświadczenia zawodowego, do YOC Poland przechodzi bezpośrednio z Lajt Mobile (Telestrada SA), gdzie przez ostatni rok jako samodzielna graficzka zajmowała się m.in. projektowaniem podstron, bannerów i ikon, wdrożeniem nowego brandingu marki, jak również przygotowywaniem grafik na potrzeby kampanii Google Ads.
Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i Gdańsku.
Karolina Bloch bezpośrednio przed przejściem do YOC pracowała jako marketing junior & content creator w firmie Idea MM, a wcześniej przez 2 lata jako graphic designer & content creator w Funzeum. Jest absolwentką Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Jednocześnie do działu publisher management (odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami) dołącza Maciej Krupa, którego rolą na stanowisku junior publisher manager, będzie nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring powierzchni wydawniczej pod względem viewability i jakości.
Przez ostatnie 2 lata Maciej Krupa pracował w firmie Lionbridge Poland, gdzie jako game testing associate zajmował się m.in. testowaniem oprogramowania. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: socjologia stosowana i antropologia społeczna, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi).