x-kom startuje z kolejną edycją Black Weeks – kampanią promocyjną osadzoną w platformie kreatywnej „Technologia po prostu”

Twarzą kampanii ponownie został Michał Sikorski, aktor znany m.in. z serialu „1670”, który w najnowszych spotach pomaga odnaleźć się w świecie technologii – bez komplikacji, za to z humorem i dystansem.

Prosto i bez kodów – „Technologia po prostu” w akcji

Akcja Black Weeks potrwa miesiąc od 27 października do 27 listopada 2025 do godziny 22:00. W tym czasie klienci mogą kupić setki produktów z oferty x-komu w rabatach sięgających nawet 70%.

Co poniedziałek x-kom będzie zmieniał pulę produktów w promocji, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i śledzić oferty.  Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Podobnie jak rok temu w tegorocznej edycji Black Weeks x-kom całkowicie rezygnuje z kodów rabatowych. Każdy produkt w promocyjnej cenie można kupić bez dodatkowych warunków – wystarczy dodać go do koszyka i sfinalizować zakup. Wszystko zgodnie z duchem marki: prosto, intuicyjnie, bez zbędnych barier.

W tegorocznych spotach podpowiadamy konsumentom, że w Black Weeks warto kupić świąteczne prezenty w niższych cenach. Połączenie dwóch okazji zakupowych w jednej kampanii było wyzwaniem, ale lubimy, gdy poprzeczka jest wysoko, bo tylko wtedy efekty mogą zachwycać – mówi Gracjana Bałos, senior marketing campaign manager.

Sprawdź produkty w promocji Black Weeks.

Współpraca z Michałem Sikorskim

Po raz kolejny twarzą naszej kampanii promocyjnej został Michał Sikorski – aktor, który doskonale odnalazł się w roli geeka. Michał mówi językiem technologii, zna się na sprzęcie i z pasją dzieli się swoją wiedzą. Czasem bywa tak zaangażowany, że nie wszyscy nadążają za jego technicznym żargonem – i właśnie wtedy do gry wchodzi x-kom i platforma „Technologia po prostu”. Doradca x-komu przekłada technologię na ludzki język – pokazując, że nawet najbardziej zaawansowane rozwiązania mogą być proste.

Z Michałem współpracuje się znakomicie – świetnie rozumie naszą markę, potrafi zbudować naturalną relację z odbiorcą i wnieść do komunikacji lekkość, której często brakuje w świecie technologii. Cieszymy się, że ponownie możemy działać razem – mówi Michał Kołodziej, head of content development & social media

Zobacz najnowszy spot sklepu x-kom

Produkty za 1 zł

Również w tym roku x-kom przygotował grę dla najbardziej spostrzegawczych klientów. Codziennie w social mediach ukrywane będą kody promocyjne, które pozwolą kupić wybrane produkty za symboliczną złotówkę. Każdego dnia pojawią się dwa takie produkty.

Wartość wszystkich nagród to ponad 70 000 zł, a zdobyć można m.in. iPhone’a 16, konsolę Sony PlayStation 5, siedem laptopów, a w finale komputer stacjonarny G4M3R – stworzony przez x-kom do najbardziej wymagających gier i zadań. Warto zaobserwować profile x-komu w social mediach, aby nie przegapić swojej szansy – kto pierwszy, ten lepszy.

Szczegóły zabawy znajdziesz na jej stronie.

„Technologia po prostu” – także w Black Friday

Zwieńczeniem kampanii będzie Black Friday – x-kom wystartuje z nim już w czwartek 28 listopada o godzinie 22:30. Na ten dzień x-kom przygotowuje osobną ofertę specjalną.

Za koncepcję kreatywną i nadzór strategiczny po stronie agencji odpowiada Punchline Agency. Zespół projektowy po stronie klienta:  Gracjana Bałos, Katarzyna Bermes, Michał Kołodziej, Kacper Kapsa. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Ilmatic. Reżyserem spotów jest Franciszek Horubała. Plan mediowy przygotowała Agencja FormUp.