Kia Polska wystartowała z kampanią „Dni Otwarte”, promującą trzy wybrane modele z szerokiej gamy wyprzedażowej: Niro, EV6 i Sportage. Do 28 lutego włącznie klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert finansowania, rabatów gotówkowych oraz wielu innych dodatkowych korzyści. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
Kia Polska zaprasza do swoich salonów na Dni Otwarte, które potrwają do 28 lutego. W ramach wyjątkowej promocji, klienci mogą liczyć na liczne rabaty gotówkowe oraz dodatkowe korzyści finansowe. Oferta obejmuje także atrakcyjne warunki finansowania, takie jak kredyt 50/50 z RRSO 0% oraz leasing od 103%. Promocja dotyczy szerokiej gamy modeli samochodów Kia.
Prowadzone działania obejmują szeroko zakrojone działania online, w tym reklamy display, mailing, a także programmatic oraz radio. Za przygotowanie kreacji odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.