Z początkiem września br. wystartowała bijąca rekordy popularności wśród polskich konsumentów Wielka Loteria Almette „ekoDom Almette”. Do wygrania jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont, a także codziennie 7 razy po 1000 zł.
Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Dodatkowo do wygrania są również nagrody pieniężne i to aż 7 razy po 1000 zł dziennie. Tym razem nagroda główna – „ekoDOM Almette” – to mała górska rezydencja z kuchnią pod chmurką!
Świadomość loterii buduje kampania online i offline, która potrwa przez dwa miesiące. W ramach promocji „ekoDOM Almette” przygotowano spot reklamowy, który emitowany jest od 1 września br. w ogólnopolskich stacjach TV. Loteria będzie szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania programmatic, SEM i paid social oraz poprzez influencerów m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik (life.catchers), a także David Gaboriaud (szef kuchni i ambasador marki Almette) na Instagramie i TikToku.
Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy z SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii oraz działania influencer marketingowe odpowiada agencja Grasp Group.
Działania komunikacyjne w mediach, za które odpowiadają agencje Group One potrwają do 31 października br., czyli do ostatniego dnia trwania loterii.