Wystartowała pierwsza kinowa kampania zondacrypto

fot. mat. prasowe

W kinach sieci Cinema City oraz Multikino w całej Polsce wystartowała kampania giełdy kryptowalut zondacrypto, obejmująca projekcję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych przed seansami oraz komunikację na nośnikach „offscreen” w holach kinowych. W roli ambasadorki zondacrypto występuje kolarka szosowa Katarzyna Niewiadoma, zwyciężczyni ubiegłorocznego żeńskiego Tour de France i zawodniczka zespołu Canyon//SRAM zondacrypto. Jest to pierwsza w Polsce kinowa kampania zondacrypto. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Point One.

 To dla nas naprawdę wyjątkowa chwila – po raz pierwszy w historii zondacrypto pojawi się na ekranach kin. Wierzymy, że kryptowaluty powinny być łatwo dostępne dla każdego, a ta kampania to kolejny krok w tym kierunku. Jesteśmy ogromnie ciekawi, jakie przyniesie ona rezultaty i czekamy na nowych użytkowników, którzy dołączą do społeczności zondacrypto. Chcemy budować świadomość w zakresie tego, czym właściwie są kryptowaluty i obalać mity na temat przyszłości finansów, bo ona jest tu i teraz – podkreśla Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

30-sekundowy spot reklamowy emitowany w ramach kampanii, przedstawia Kasię Niewiadomą, zawodniczkę jeżdżącą w barwach zespołu Canyon//SRAM zondacrypto, która z łatwością wyprzedza innych kolarzy. Dynamiczna scena podkreśla nie tylko jej ambicję i umiejętności, ale także determinację, ciężką pracę i wytrwałość – cechy, dzięki którym osiąga sukcesy na skalę międzynarodową. To właśnie te wartości definiują markę zondacrypto, która konsekwentnie rozwija się i zdobywa kolejne rynki w ramach swojej globalnej ekspansji.

zondacrypto wspiera również innych sportowców (Magdalena Fręch, Giorgio Chiellini, Arthur Leclerc), jak również kluby sportowe (Juventus FC, Atalanta BC, Parma Calcio, Bologna FC, AS Monako FC, AS Monako Basket, Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, Dziki Warszawa) oraz globalne wydarzenia biznesowo-kulturalne (Top Marques Monaco).