Wystartowała nowa odsłona „rapującej” kampanii dla DHL eCommerce Polska „Mój DHL. Łatwo nadajesz”

Tym razem kampania promuje nadawanie przesyłek krajowych i zagranicznych za pomocą aplikacji Mój DHL.

Nowy spot, utrzymany w dynamicznej formie, łączącej elementy animacji poklatkowej i grafiki 2D oraz rytmicznego rapu podkreśla łatwość korzystania z aplikacji, dzięki której nadajesz paczki „na totalnym luziku – do Poznania, Berlina albo i Madrytu”. Tym samym idealnie wpisuje się w charakter marki, oferującej swoim odbiorcom rozwiązania dopasowane do ich nowoczesnego stylu życia.

Funkcjonalność aplikacji została przygotowana tak, by łączyć wygodę, oszczędność czasu i dostęp do usług w jednym miejscu – nadanie paczki w aplikacji jest szybkie i proste, bez konieczności drukowania etykiety, przesyłki można wysłać już od 9,90 zł w kraju i od 29 zł do Europy, a całość uzupełniają nowoczesne formy płatności, takie jak Blik, karta płatnicza i szybki e-przelew.

Kampania reklamowa będzie emitowana w mediach dostosowanych do emisji wideo z dźwiękiem – przede wszystkim na YouTube, TikToku, Facebooku i Instagramie – i potrwa do października.

Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada zarówno za koncepcję, jak i realizację kampanii, natomiast MullenLowe Media – za zakup mediów.