Wystartowała nowa kampania Sinupret extract „Odzyskaj pełny dostęp z extra siłą w leczeniu zatok”

Screenshot

Sinupret marka firmy Bionorica, rusza z nową kampanią pod hasłem „Odzyskaj pełny dostęp”. Za produkcję kampanii digitalowej odpowiedzialna jest agencja Cape Morris.

W najnowszym spocie Sinupret extract pokazuje, że reagując na pierwsze objawy zapalenia zatok przynosowych tj.: katar, zatkany nos czy zatokowy ból głowy, możemy odzyskać pełny dostęp do tego, co sprawia nam przyjemność i szybko powrócić do normalnego funkcjonowania.

W ramach kampanii został przygotowany również key visual oraz materiały wideo na potrzeby komunikacji w social mediach.

Odzyskiwanie dostępu, o którym mówi marka Sinupret, to nie tylko walka z objawami choroby, to również odzyskiwanie możliwości wykonywania codziennych, ulubionych aktywności. Dzięki dynamicznym elementom i nowoczesnemu podejściu do komunikacji, chcemy pokazać, że Sinupret extract to lek, który odpowiada na uporczywe problemy, jakie towarzyszą nam w trakcie zapalenia zatok przynosowych – mówi Dorota Remiszewska, product managerka marki Sinupret.

Za koncept kreatywny, scenariusz oraz produkcję spotu odpowiada agencja Cape Morris. Spot w reżyserii Przemka Kulikowskiego zrealizował dom produkcyjny Truskavka.