20 listopada br. oficjalnie rozpoczęła działalność agencja komunikacji RedRaccoon. Założona w Warszawie przez Olę Bobkowską i Krzysztofa Rygla agencja będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury. Jak deklarują założyciele – w działaniach nie zabraknie empatii, która jest jednym z filarów działalności agencji.
RedRaccoon świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Skupia się jednak przede wszystkim na klientach z sektora technologii, oferując komunikację B2B i B2C.
– Nasze uzupełniające się kompetencje i wieloletnia dotychczasowa współpraca są dobrym prognostykiem dla RedRaccoon. Mamy z Krzysztofem podobną energię, ale zupełnie inaczej patrzymy na projekty i wyzwania. Krzysztof zawodowo zawsze był bliżej rozrywki, ja bliżej biznesu. Ta inność doświadczeń jest naszym ogromnym atutem. Potrafimy ją przekuć w naprawdę efektywne działania, a to wszystko w ramach wzajemnego szacunku i autentycznej troski o jakość projektów realizowanych dla klientów – mówi Ola Bobkowska, partnerka zarządzająca RR.
RedRaccoon oferuje klientom pełen katalog usług komunikacyjnych – począwszy od komunikacji produktowej i korporacyjnej, przez employer branding i komunikację wewnętrzną, kryzysową i content marketing, a kończąc na pozycjonowaniu ekspertów, thought ledership i wszelkich niestandardowych formach. Agencja mocno stawia na nieoczywiste połączenia marek i marketingowe crossy.
– Wnioski, które wynikają z wielu lat doświadczeń pracy z różnymi agencjami – zarządzaliśmy w nich wieloosobowymi zespołami, realizującymi zadania dla największych globalnych marek – przełożyliśmy na działania. Wiemy, jak w pełni skupić się na pracy z klientem, wykorzystać w niej narzędzia do zarządzania projektami i wyciągnąć wartość z pracy hybrydowej. Budujemy zespoły w oparciu o kompetencje i korzystamy ze sporej grupy doświadczonych konsultantów i partnerów. Stawiamy na efektywne narzędzia i zwinne zespoły robocze, które doskonale znają swoje zadania. Dzięki temu wszyscy są na bieżąco ze statusem projektu, minimalizują czas spędzany na przedłużających się telekonferencjach, a prace posuwają się zgodnie z planem. Planem, który jesteśmy też w stanie błyskawicznie dostosować do zmieniających się okoliczności. Jesteśmy jak Rocket i brygada RR – dodaje Krzysztof Rygiel, partner zarządzający w RR.
Szop w nazwie i identyfikacji wizualnej ma podkreślać zwinność i spryt zespołu RR, jest też naturalnym łącznikiem ze światem popkultury. Obecnie w portfolio agencji są już dwaj klienci pozyskani na drodze rekomendacji.
Za opracowanie identyfikacji wizualnej odpowiada krakowska agencja YOHO.