„Moc działania bez wyciekania” to hasło najnowszej kampanii, której celem jest przekonanie zakatarzonych, że dzięki żelowej nieściekającej formule, Xylogel nie wycieka z nosa i nie spływa do gardła.
– Komunikację oparliśmy na eksperymencie – prostym, ale bardzo dosłownym – który w obrazowy sposób pokazuje największą przewagę produktu, dzięki czemu odbiorcy mogą na własne oczy się o tym przekonać – mówi Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.
Kampania rozpoczyna się 13 stycznia i swoim zasięgiem obejmie TV oraz online. Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Opus B. Spoty zrealizowało Studio Filmowe M5.
To nie jedyna w tym roku realizacja Opus B dla Polpharmy. Niedawno rozpoczęła się kampania szamponów przeciwłupieżowych marki Pirolam.
Agencja oparła komunikację na podkreśleniu głównego benefitu produktu, niezwykle istotnego dla grupy docelowej, a więc nie tyle chwilowe pozbycie się łupieżu, ale zapobiegnięcie jego nawrotom.
Spot powstał w wersji kobiecej i męskiej.