Wystartowała muzyczno-wizualna kampania „Wiksa u Felixa”

Marka Felix odpaliła muzyczno-wizualną kampanię promującą swoje orzeszki ziemne. Zakręcona „Wiksa u Felixa” otwiera przed nami efektowne, smakowe nuty. Za pomysłem stoi agencja GoldenSubmarine.

Marka Felix jest najchętniej i najczęściej wybieraną marką orzechów w Polsce. W nowej kampanii, kierowanej do młodszego pokolenia, przypomina o swoim klasycznym produkcie: orzechach ziemnych solonych.

–Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w cyfrowej przestrzeni i pozostanie w głowach Gen Z na dłużej – opowiada Krzysztof Gądarowski, brand manager marki Felix. –Dlatego postanowiliśmy zanurzyć się mocno w trendach socialmediowych i uderzyć w muzyczne tony – dodaje.

W ramach kampanii „Wiksa u Felixa” zrealizowano efektowny teledysk z autorską oprawą muzyczną znanego kompozytora RAU. Wideo utrzymane jest w charakterystycznym stylu, poprzez nietypowe kadrowanie w formie „rybiego oka”. Dzięki niemu odbiorcy mają możliwość oglądania wszystkiego z perspektywy wnętrza puszki orzeszków.

Muzyka i orzeszki Felix to najlepsi goście na imprezie. Postanowiliśmy pokazać, co się stanie, gdy przyjdą na nią razem… i podkręciliśmy nutkę szaleństwa. Jak wiksa to wiksa!” – opowiada Wiktor Dzik, account manager GoldenSubmarine.  – Uwaga, ten kawałek mocno wpada w ucho – podkreśla.

Na „Wiksę u Felixa” zaproszeni są wszyscy na Instagramie, TikToku i YouTubie, a także w formatach digital, Za kreację i realizację formatów odpowiada agencja GoldenSubmarine oraz jej dom produkcyjny GoldenProduction. Media zaplanował Zenith.