Wystartowała kolejna kampania marki Małachowski

fot. mat. prasowe

Kampania, która jest kontynuacją pozycjonowania „The pinnacle of outdoor gear manufacturing”, pokazuje kurtki Machowskiego jako produkty, które przede wszystkim działają, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach.

W komunikacji wykorzystano m.in. prawdziwe zdjęcia z wyprawy polskiego himalaisty Piotra Krzyżowskiego, który w ciągu zaledwie trzech dni zdobył dwa ośmiotysięczniki. W tej wyprawie towarzyszył mu specjalnie zaprojektowany przez Małachowskiego modułowy kombinezon puchowy GUIDE PRO.

Styl wizualny kampanii inspirowany jest starymi katalogami górskimi, co nawiązuje do historii marki.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Kierunek Kreatywny.

Pracownia Sprzętu Alpinistycznego Małachowski to kultowa polska marka, założona w 1977 roku przez Adama Małachowskiego, speleologa. Marka była zaangażowana w kluczowe momenty w historii polskiego himalaizmu, w tym w zdobycie Korony Himalajów przez Jerzego Kukuczkę. Obecnie firma produkuje kurtki puchowe, śpiwory oraz szyje odzież specjalistyczną na zamówienie.

Małachowski współpracuje z krakowską agencją Kierunek Kreatywny od kilku lat. W ramach tej współpracy agencja przygotowała nowe pozycjonowanie marki, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kilka kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.