Wystartowała kampania wizerunkowa Eski ROCK – „Nie mamy hamulców”

Pod hasłem „Nie mamy hamulców” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Eska ROCK. Potrwa do końca listopada.

Hasło »Nie mamy hamulców« najlepiej oddaje charakter Eski ROCK – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeńmówi Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska ROCK.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski ROCK), telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.

Kreację przygotowała Agencja BRANDBURGER, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.

Eska ROCK, obchodząca w tym roku 21. urodziny, nadaje na falach FM w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu. Stacja gra szeroko pojętą muzykę rockową – od klasyków z lat 70. po nowości, na antenie pojawia się wiele audycji autorskich, m.in. Marcina Mellera, gospodarza cotygodniowej „Melliny”, Krzyśka Sokołowskiego, wokalisty Nocnego Kochanka, czy dziennikarza muzycznego Hirka Wrony.