Pijesz szklankę soku – pijesz porcję zdrowia. Jedną z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy przyjmować codziennie. Taki przekaz ma najnowsza kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex).
Celem działań jest zachęcenie odbiorców do wyrabiania zdrowego nawyku picia soków. Kampania będzie realizowana w dwóch etapach: jesienią i zimą będzie towarzyszyć jej hasło „Pijesz owoc. Zdrowia porcję”, zaś w okresie wiosna-lato slogan zmieni treść na „Pijesz owoc. Pijesz porcję”. Kreacje będą emitowane w telewizji, serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. Agencja Publicis Worldwide Poland odpowiada za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów reklamowych. Kampania została przygotowana na rynek polski oraz kilka rynków zagranicznych.
– Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było pokazanie w atrakcyjny i wyróżniający się sposób, że sok Tymbark świetnie zastępuje jedną z pięciu dziennych porcji owoców i warzyw. Zwłaszcza gdy popijamy nim śniadanie, może wpłynąć na odporność i samopoczucie. Dlatego stworzona przez nas idea kreatywna podkreśla, by każdy dzień zaczynać z sokami Tymbark i wyrabiać sobie zdrowe nawyki żywieniowe. W kreacji postawiliśmy na formę teledysku, zrealizowaną w technice mixed-media. Łącząc ze sobą polaroidy, GIF-y, doodle i wydzieranki, wpisujemy się we współczesne trendy i jednocześnie odróżniamy markę od działań typowych dla branży. Spot jest intrygujący, atrakcyjny wizualne, a melodyjna, recytowana piosenka dobrze oddaje przekaz i tłumaczy idee kampanii – powiedziała Joanna Jezierska, creative group head, Publicis Worldwide.
Na potrzeby jesienno-zimowej odsłony kampanii agencja przygotowała serię spotów: trzydziestosekundowy, piętnastosekundowy i sześciosekundowy oraz krótkie formaty video przeznaczone do mediów społecznościowych. Specjalnie z myślą o spotach powstał utwór muzyczny skomponowany przez braci Tymka i Kubę Bryndali. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu, produkcją zajął się dział produkcji Grupy Maspex, a postprodukcją studio Vein. Za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.
Kampania wystartuje 14.11, a jej pierwsza, jesienno-zimowa odsłona potrwa do końca roku. Na wiosnę kampania powróci z drugą, bardziej wakacyjną wersją spotu.
Prowadzone działania są wynikiem przetargu wygranego przez Publicis Worldwide Poland w czerwcu 2023 r. Agencja Publicis Worldwide realizuje kampanie dla Grupy Maspex i marki Tymbark od 2019 r. W 2020 roku kampania „Tym, którzy…” została uhonorowana Srebrnym Effie w kategorii Napoje Bezalkoholowe, a w konkursie MIXX otrzymała srebro w kategorii Cross Media Integration oraz wyróżnienie w kategorii Brand Awareness and Positioning.