Wystartowała kampania Smażonych Nudli WINIARY

1 lipca w Polsce wystartowała kampania Smażonych Nudli WINIARY – intensywna, apetyczna i pełna energii, jak sama kuchnia azjatycka. Kampania prowadzona jest również na innych rynkach europejskich pod marką Maggi.

Smażone Nudle WINIARY to trzy wyraziste smaki – Teriyaki, kaczka i kurczak – które pozwalają w zaledwie kilka minut przygotować danie pełne azjatyckiego charakteru. Hasło kampanii, „Mam mood na azjatycki food”, w lekki i zabawny sposób oddaje jej ideę: kiedy dopada nas ochota na coś pysznego i orientalnego, wystarczy 7 minut, by poczuć pełnię azjatyckiego smaku.

Spot reklamowy oparty jest na codziennych sytuacjach i spontanicznych zachciankach, w których pojawia się nieodparta chęć na azjatyckie jedzenie – i pokazuje, jak łatwo ją spełnić dzięki Smażonym Nudlom WINIARY.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Poland. Jej zadaniem było stworzenie kompleksowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów digitalowych.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Reżyserem spotu jest Jerzy Dytkiewicz, produkcją zajęła się Papaya Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.