Agencja reklamowa Great Minds, wchodząca w skład Garden of Words Group odpowiada za strategię i realizację kampanii digitalowej promującej nowe pieczywo kanapkowe Sandwini marki Schulstad. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktu i zaprezentowanie jego wszechstronności w codziennym wykorzystaniu.
W ramach działań agencja realizuje kompleksową współpracę z marką, obejmującą kreatywną produkcję treści i kampanię z influencerami, aby dotrzeć do szerokiego kręgu odbiorców. Na Instagramie odświeżono estetykę komunikacji, opracowując nowy styl treści wizualnych i językowych, który podkreślał różnorodne sposoby wykorzystania pieczywa. Dzięki temu użytkownicy zostali zainspirowani do eksperymentowania z produktami w codziennym życiu, a marka przyciągnęła ich uwagę.
– Chcieliśmy, by Sandwini wyróżniało się na półce, ale także w komunikacji. Zdecydowaliśmy się na formaty, które angażują i pobudzają kreatywność odbiorców, zachęcając ich do „rozgryzienia dnia po swojemu – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
W ramach działań w mediach społecznościowych agencja nawiązała współpracę z influencerami i content creatorami, co pozwoliło dotrzeć do nowych grup odbiorców i zaprezentować produkt jako inspirację do codziennych posiłków. Następnie, przeprowadzono działania płatne w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram, Messenger), które zostały zoptymalizowane, aby maksymalizować zasięg i efektywność kampanii.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Aleksandra Wojnicka – digital director, Katarzyna Leszkiewicz – senior digital manager i Kamila Dębniak-Krzyczkowska – senior digital account manager.



