Wystartowała kampania reklamowa lodów Twister „Rozkręć się z Twisterem – Do It Yourself!”

Już po raz trzeci Twister łączy siły z agencją Cut The Mustard. Ambasadorkami tego wyjątkowego projektu zostały Marysia Jeleniewska i artystka Oliwia Cajdler z Glina Store.

Twister to marka, która od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom w letnich przygodach. W tym roku kampania celuje prosto w serca Zetek – pokolenia, które uwielbia wyrażać siebie, eksperymentować i tworzyć rzeczy po swojemu. Dlatego w centrum kampanii znalazły się kreatywność, rękodzieło i eksplozja kolorów.

Obserwujemy, jak mocno dziś rozwija się trend DIY i potrzeba autentycznego wyrażania siebie. Chcieliśmy oddać głos młodym twórcom i zaprosić ich do zabawy estetyką Twistera – intensywną, kolorową, pełną luzu – mówi Michał Oleksów, creative director z agencji Cut The Mustard.

W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister. Za projekt odpowiada influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy energetyczny i kolorowy spot, sesja zdjęciowa, socialowy konkurs, meet & greet z influencerką oraz komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.

Zetki to kreatorzy, nie odbiorcy. Chcą robić rzeczy po swojemu, od podstaw. Dlatego postawiliśmy na format DIY – biżuterię, która została stworzona samodzielnie, inspirowana estetyką trendu Dolled Up i niepowtarzalną energią Twistera. Ten motyw stał się dla nas podstawą konkursu, zachęcającego młodych do rozkręcania się w swoich kraftowych zajawkach – dodaje Mikołaj Franczak, brand manager Algidy.

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl, który zaprasza młodych do pokazania, jak kolory i smaki Twistera pobudzają ich kreatywność w wybranej pasji. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy. 

W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci. To kolejny krok w budowaniu autentycznej relacji z młodym pokoleniem, dla którego ważne są nie tylko kolory i zabawa, ale także realne wartości i wsparcie.

Za ideę i egzekucję kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.