Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
Layout kampanii nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama” z Kaplicy Sykstyńskiej.
Kampania obejmuje nośniki outdoroowe (siatki wielkoformatowe i powierzchnie reklamowe na autobusach miejskich) we wszystkich nowych miastach nadawania Eski ROCK, czyli Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. Dodatkowo we Wrocławiu pojawił się mural reklamujący stację.
Działania obejmują również kina sieci Multikino i Cinema City (formaty offscreen), internet (Onet.pl, portale i serwisy Grupy ZPR Media, social media) oraz telewizję (kanały tematyczne Polsatu i TV Puls).
Kreację przygotował Dział Promocji Eski ROCK, media były planowane i kupowane we współpracy z domem mediowym Starcom.
Eska ROCK, obchodząca w tym roku 20. urodziny, od lipca nadaje na FM w dziewięciu miastach; oprócz Warszawy są to również: Łódź, Poznań, Wrocław, Kielce, Olsztyn, Bydgoszcz, Kraków i Gdańsk. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu. Stacja gra szeroko pojętą muzykę rockową – od klasyków z lat 70. po nowości, na antenie pojawia się wiele audycji autorskich, m.in. Krzyśka Sokołowskiego, wokalisty Nocnego Kochanka czy dziennikarza muzycznego Hirka Wrony, ze stacją współpracuje też na stałe Marcin Meller, gospodarz cotygodniowej „Melliny”.