Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir z udziałem Joanny Krupy

fot. mat. prasowe

To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

W poprzedniej kampanii marka Dafi oraz Joanna Krupa odpowiadali na bardzo ważne pytanie: „Co się nosi?”. Okazuje się, że zamiast zgrzewek jednorazowych plastikowych butelek wodę nosimy w butelkach Dafi z filtrem. Świadomie i ekologicznie oszczędzamy w ten sposób sobie wydatków, a planecie plastików.

W tym sezonie natomiast czas powiedzieć, co jest absolutnym MUSSSS HAVE! To saturatory domowe Dafi. Jak przekonuje nas ambasadorka marki, dzięki nim jesteśmy eko i to lekko!

Kontynuujemy motyw świadomego podejścia do spożycia wody. W tej odsłonie jesteśmy bardziej domowi i rodzinni, ale wciąż sięgamy po skojarzenia ze światem mody i kreowania trendów, które uosabia nasza ambasadorka – mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Zadaniem postawionym przed agencją było zwrócenie kolejny raz uwagi na problem generowania jednorazowych plastików oraz przedstawienie ekologicznej alternatywy, jaką jest używanie produktów Dafi.

Kampania promuje nowość w portfolio naszej firmy. Saturatory Dafi PushAir to świetne rozwiązanie do przygotowania w prosty sposób gazowanej wody. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędności w domowym budżecie oraz ograniczenie ilości plastikowych odpadów. To kolejny przykład, że Dafi oferuje funkcjonalne rozwiązania dla tych, którzy dbają o planetę i swoje wydatki – mówi Katarzyna Bursztein, Formaster S.A., właściciel marki Dafi.

Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała serię spotów TV, komunikację digitalową oraz materiały drukowane. Spoty realizowało studio ISTV, które reżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo, prace postprodukcyjne wykonało studio Orka.