Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września br. wystartowała promująca go kampania. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.
Kampania dla Fundacji Orły Sportu, która zajmuje się upowszechnianiem kultury fizycznej, potrwa do listopada. Jej finałem będzie wydarzenie na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaplanowane na 19 listopada 2024 roku – dzień po meczu seniorskiej reprezentacji Polski ze Szkocją w Lidze Narodów. W finale zmierzy się aż 96 najlepszych drużyn z całego kraju, a dopingować ich będzie 20 tysięcy dzieci.
Celem projektu jest stworzenie platformy dla sportowej rywalizacji, która pozwoli dzieciom i młodzieży zaprezentować swoje umiejętności przed skautami i trenerami PZPN. Najlepsi zawodnicy i zawodniczki, wyselekcjonowani przez skautów PZPN, otrzymają zaproszenie na tygodniowe bezpłatne zgrupowanie z trenerami młodzieżowych reprezentacji Polski oraz możliwość udziału w treningu z selekcjonerem reprezentacji Polski.
Kampania „Z Orlika na Stadion” będzie emitowana w telewizji oraz kanałach internetowych. W promocji biorą udział znani piłkarze, w tym Weronika Zawistowska, Jakub Moder, Kacper Urbański, a także kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski.
„Z Orlika na Stadion” nie tylko promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, ale także angażuje rodziców, nauczycieli oraz lokalne społeczności, tworząc wyjątkowe okazje do wspólnego spędzania czasu i integracji poprzez sport. Sponsorem Strategicznym Fundacji Orły Sportu jest ORLEN, natomiast PZU pełni rolę sponsora generalnego turnieju „Z Orlika na Stadion”.
W ramach kampanii przygotowano 60-, 30- i 15-sekundowe spoty oraz 6-sekundowe bumpery, które są emitowane w TV oraz digitalu. Kampania będzie również wspierana komunikacją w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy ze sportowcami oraz landing page kampanii odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów TVC i digital oraz sesję zdjęciową, zrealizowało 9Production. Za postprodukcję odpowiada Xantus. Reżyserią spotu zajął się duet reżyserski Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, natomiast fotografie do kampanii wykonała Nina Eberhardt. Planowanie i zakup mediów leżą po stronie Media Context.