Wystartowała kampania promująca markę Łaciate w ramach platformy „Łaciate zasady”

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową, promującą markę Łaciate. Za jeden z elementów kampanii – czyli strategię oraz kompleksowe planowanie i zakup kampanii w telewizji oraz na platformach VoD – odpowiada agencja mediowa ONE House.

Kampania wystartowała 5 maja 2025 roku. Jej emisja w czołowych stacjach telewizyjnych potrwa do 1 czerwca, natomiast działania digitalowe – prowadzone na platformach VoD, ze szczególnym uwzględnieniem Connected TV – potrwają do 15 czerwca.

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Łaciate w kategorii mleka oraz budowanie świadomości i zaangażowania wśród szerokiej grupy konsumentów. Działania wpisują się w kontynuację platformy komunikacyjnej „Łaciate zasady” i stanowią kolejną odsłonę współpracy ONE House z Mlekpolem.

– Starannie zaplanowana strategia obecności marki Łaciate w środowisku video pozwala nam skutecznie docierać do odbiorców, zapewniając jej wysoką widoczność i ciągłość komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować działania wspierające markę, która od lat cieszy się zaufaniem Polaków – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.