Wystartowała kampania marki Carnilove „Dzikie z natury” z Martyną Wojciechowską

fot. mat. prasowe

Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczyna nową kampanię promującą markę karmy dla kotów Carnilove, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, zatytułowana „Dzikie z natury”, prowadzona jest na platformach YouTube, TikTok oraz Meta Ads, i ma na celu zwiększenie świadomości marki.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie, że karma Carnilove idealnie odpowiada naturalnym instynktom kotów. Mimo że koty żyją w domowym zaciszu, nie straciły swojego dzikiego temperamentu. Kampania przedstawia te cechy, łącząc je z unikatowymi wartościami marki Carnilove.

Zakres usług oferowanych przez ONE House obejmuje strategię oraz planowanie i zakup mediów digitalowych. Kampania potrwa do końca lutego 2025 roku.

– Współpraca z firmą AZAN, którą rozpoczęliśmy w 2022 roku od zakupu mediów, stale się rozwija, obejmując kolejne obszary takie jak produkcja digitalowa czy SEO. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać naszego klienta w osiąganiu jego celów biznesowych, dostarczając kompleksowe i kreatywne rozwiązania – mówi Monika Wosińska, senior communications account manager w ONE House.

Bohaterami spotów reklamowych oraz ambasadorami marki Carnilove są dwa koty Martyny Wojciechowskiej: Biały i Szary. Znana podróżniczka i dziennikarka podzieliła się na swoim profilu na Instagramie kulisami powstawania nietypowych przygodowo-przyrodniczych spotów z udziałem jej pupili.