Wystartowała kampania KFC „Hey, ho, let’s go!”, która promuje ofertę Rozgrzewające Sery

Kampania „Hey, ho, let’s go!” łączy emocje z wyjątkowym smakiem rozgrzewającego makaronu zanurzonego w aksamitnym serze. Jej główne aktywacje skierowane są w szczególności do pokolenia Z.

Rozgrzewające Sery z KFC to oferta, na którą fani czekają niemal cały rok. W tym sezonie powracają kultowe dania łączące aksamitny, serowy makaron z ikonicznym kurczakiem KFC, a w menu pojawiły się dwie nowości: Serowe Macaroni iTwist oraz Serowe Macaroni Cheeseburger – dostępne w gorącej cenie 6,99 zł.

– Pyszne jedzenie to coś więcej niż smak – to także doświadczenia, które sprawiają, że chce się do nas wracać, szczególnie w mroźne dni. Kampania 'Hey, ho, let’s go!’ to nasz sposób na pokazanie, że KFC jest miejscem, które rozgrzewa w każdy możliwy sposób – zarówno poprzez wyjątkowe połączenie kurczaka KFC z sycącym Mac&Cheese, jak i tworzeniem przestrzeni, w której młode pokolenie może spędzać czas na swoich zasadach. Szykujemy dla nich naprawdę masę niespodzianek – zarówno na socialach KFC Polska, jak i fizycznie w restauracjach! – powiedziała Sylwia Przybyła, KFC senior marketing manager.

Kreatywne podejście do pokolenia Z 

Kampania wokół oferty Rozgrzewające Sery to odpowiedź na potrzeby pokolenia Z, które ceni sobie unikalne doświadczenia, spotkania z przyjaciółmi i angażujące treści. Dzięki dynamicznej komunikacji wizualnej, wykorzystaniu kultowego utworu „Hey, ho, let’s go!” zespołu The Ramones i zintegrowanym działaniom online oraz offline, kampania podkreśla, że KFC to miejsce, które rozgrzewa zarówno ofertą, jak i atmosferą. 

W tegorocznej kampanii Rozgrzewające Sery, poza promocją samej oferty, postawiliśmy na wizualne elementy marki KFC, takie jak czerwone światła. Pojawiają się one zarówno w reklamach, jak i w przestrzeni miejskiej, symbolizując ciepło i gościnność restauracji oraz zapraszając konsumentów do odwiedzenia KFC szczególnie w te zimowe dni. Z myślą o pokoleniu Z, które potrzebuje przestrzeni dla siebie, KFC tworzy miejsce, w którym mogą się zrelaksować, spędzić czas z przyjaciółmi i cieszyć się pysznym jedzeniem w wyjątkowej atmosferze. – powiedział Michał Sosiński, Creative Group Head, McCANN.

Wyjątkowy event i nagrody dla fanów KFC 

Działania w ramach kampanii obejmują komunikację w mediach społecznościowych, konkurs dla konsumentów, kreatywny event w Warszawie, współpracę z influencerami oraz aktywności PR.  Przygotowane zostały również spoty, których emisja zaplanowana jest w telewizji i digitalu.

15 stycznia na Instagramie @kfc_polska wystartował konkurs, w którym KFC rzuciło niecodzienne wyzwanie. Polega ono na znalezieniu w przestrzeni miasta czerwonych świateł, które nawiązują do marki i prowadzą prosto do rozgrzewającego świata KFC. Do wygrania są limitowane, „panierowane” rękawiczki sygnowane logo KFC, które w chłodne dni będą idealnie rozgrzewać, ale każdy kto weźmie w nim udział wygrywa vouchery niespodzianki. Już teraz marka zaprasza też do udziału w wyjątkowym evencie organizowanym w jednej z warszawskich restauracji na przełomie stycznia i lutego. Odwiedzający będą mogli spróbować swoich sił w rozgrzewającej, stworzonej specjalnie dla KFC interaktywnej grze, a także zrelaksować się w strefie chillout. Klimat wydarzenia dodatkowo podkręci udział topowych influencerów!  

Za koncepcję kreatywną, strategię i działania digital oraz social media odpowiada McCANN Poland, a za PR i event – Weber Shandwick. Media zaplanował Zenith, a spoty wyprodukowało Dynamo. Kampania obejmuje także rynki czeski i węgierski.