Wystartowała kampania Heviran Comfort MAX z antybohaterką marki – Lady Opryszczką

Heviran Comfort MAX kontynuuje platformę komunikacji z antybohaterką marki – Lady Opryszczką. Za strategię, kreację i realizację odpowiada Opus B.

Zadaniem agencji było rozwinięcie obecnej platformy komunikacji marki z anty brand hero Lady Opryszczką i hasłem „Heviran Comfort MAX. Lek silniejszy od opryszczki!”

Głównym wyzwaniem dla agencji było zmierzenie się z silną barierą konsumencką, jaką jest brak świadomości, że opryszczka to choroba, która osłabia organizm. Im dłużej trwa, tym bardziej go wycieńcza i dlatego należy się jej jak najszybciej pozbyć.

Wirusem opryszczki zarażonych jest aż 8 na 10 Polaków, a ponad połowa z nich cierpi na regularne nawroty choroby. Powszechność problemu oraz jego bagatelizowanie sprawia, że wirus zaczyna czuć się coraz pewniej i bezczelnie panoszyć w społeczeństwie. Stąd koncepcja kreatywna „zjazdu wirusów opryszczki”, który nagle zostaje zakłócony przez pojawienie się niespodziewanego gościa Heviran Comfort MAX– mówi Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.

Kampania swoim zasięgiem obejmie spoty TV i digital. Za produkcję spotów odpowiada Studio postprodukcyjne ORKA.