We wrześniu agencja Havas Media Network uruchomiła nową kampanię employer brandingową „Havas Spoko Miejsce Na Rozwój”, która ma jeden główny cel – autentycznie pokazać, dlaczego Havas to dobre miejsce do pracy i rozwoju w branży mediowej. To odpowiedź na potrzeby młodego pokolenia talentów, szczególnie Gen Z, które stawia na szczerość, partnerskie relacje i przestrzeń do rozwijania pasji.
Pierwszym etapem kampanii jest outdoorowa akcja reklamowa w 11 strategicznych punktach Warszawy, uzupełniona obecnością na ekranach Move TV. To sposób, by wprost i otwarcie opowiedzieć światu, jak wygląda codzienność w Havas – bez korporacyjnych schematów, za to z naciskiem na realne doświadczenia pracowników.
Integralną częścią kampanii jest specjalny landing page havasjestspoko.pl. Został przygotowany tak, aby w lekki, przyjazny sposób pokazać kulturę Havas Media Network – atmosferę współpracy, wartości i możliwości rozwoju. Kandydaci mogą dzięki temu zajrzeć za kulisy agencji i przekonać się, że Havas to miejsce, w którym ludzie są w centrum.
– Havas to przede wszystkim ludzie – ich energia, zaangażowanie i pomysły sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi. Kampanią chcemy pokazać, że jesteśmy najlepszym miejscem na rozwój, bo stawiamy na autentyczność i wspólne budowanie przyszłości a do tego mamy zdrowy dystans – komentuje Anna Maciągowska, head of people & culture w Havas Media Network.
Działania wspierane są w kanałach społecznościowych agencji, gdzie Havas na co dzień dzieli się nie tylko ofertą benefitów, ale przede wszystkim atmosferą pracy – żywą, różnorodną i inspirującą. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Havas Play, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.