W październiku br. rozpoczęła się kampania employer brandingowa PZU, której celem jest budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy dla specjalistów o różnorodnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych.
Trwająca właśnie kampania jest skierowana do profesjonalistów z różnych branż – osób, dla których ważne są rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Takie osoby powinny wybrać pracę dopasowaną do siebie, czyli pracę w PZU.
Kampania obejmuje działania na YouTubie, gdzie emitowany jest spot filmowy (w wersjach 15-i 30-sek.) pokazujący cenne wyróżniki pracy w PZU.
Kampania wspierana jest w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz na portalach wybranych pośredników pracy. Zaplanowano także emisję reklam digital out of home na nośnikach umiejscowionych na peronach drugiej linii warszawskiego metra.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kampanii pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” po raz kolejny odpowiada agencja Focus Nation z grupy IF Nation Group, która realizowała poprzednią kampanię pod tym hasłem. Wcześniejsza edycja kampanii „PZU – Pasujemy profesjonalistom” została doceniona i wyróżniona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2023.