Wystartowała kampania Coca-Coli Zero „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!”

Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski oddział YOC potrwa do grudnia i będzie prowadzona z wykorzystaniem m.in. nowego formatu wideo YOC wspartego AI. Toczy się pod hasłem „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!”, a jej celem jest zachęcenie konsumentów do próbowania smaku Coca-Coli Zero.

Kampania „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!” ma charakter brandingowo-sprzedażowy. Potrwa do grudnia. Grupą docelową działań reklamowych są osoby w wieku 18-34 lat, targetowane według zainteresowań, wśród których znajdują się m.in. muzyka, imprezowanie, nocne życie, koncerty i festiwale muzyczne, grillowanie, aktywności outdoorowe, spędzanie wolnego czasu nad wodą czy natura.

Działania przygotowane i koordynowane przez YOC Poland są częścią szerszej kampanii digital i mediowej, prowadzonej również m.in. w OOH/DOOH.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja mediowa Essencemediacom.