Wystartowała kampania adidas z udziałem Natalii Bukowieckiej

Bieganie to czasem walka z własną głową. To zbyt wczesna pobudka, za ciężkie nogi, za krótki oddech. To poranki, kiedy wszystko mówi „nie” i wieczory, kiedy kanapa kusi bardziej. To nie zawsze rekordy, medale i „runner’s high”. Częściej – to pot, wyrzeczenia i wewnętrzne negocjacje.

Ale mimo to… warto. Bo chociaż bieganie nie zawsze jest łatwe, bardzo często jest po prostu miłe. To uczucie lekkości po. To satysfakcja, której nie da się kupić. Nowa kampania adidas „Never easy, always nice” nie idealizuje biegania. Wręcz przeciwnie — pokazuje je takim, jakie naprawdę jest. Zdarzają się dni, kiedy brakuje sił, motywacji i energii. Ale nawet wtedy warto wyjść na trasę. Bo choć trening nie zawsze jest łatwy, uczucie komfortu po — to, co dzieje się w głowie i w ciele tuż po ostatnim kilometrze — wynagradza wszystko.

W centrum opowieści jest Natalia Bukowiecka mistrzyni Europy, wicemistrzyni świata i olimpijka oraz nowy model adidas SuperNova Rise 2 — buty stworzone z myślą o maksymalnym komforcie podczas biegu. Lżejsze niż poprzednia wersja, z nową, bardziej przewiewną cholewką i pianką Dreamstrike+, która sprawia, że każdy krok staje się przyjemniejszy — nawet w trudniejszy dzień.

Kampanii towarzyszy wideo publikowane na Instagramie Natalii Bukowieckej oraz w digitalu, działania OOH, influencer marketing oraz wsparcie public relations.