W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
Od połowy września trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Śliwka Nałęczowska, prowadzonej pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. Działania są realizowane w kilku etapach i potrwają do końca grudnia br.
– Tegoroczna akcja marketingowa jest dla nas szczególna, nie tylko ze względu na przekaz, który podkreśla unikalne walory produktu, ale także z uwagi na różne kanały dotarcia oraz intensywność i zasięg działań. W tym roku po raz pierwszy reklamę Śliwki Nałęczowskiej widzowie będą mogli zobaczyć w sieciach kin: MULTIKINO, HELIOS, KINA DS oraz CINEMA CITY – podkreśla Joanna Kąkol, rzecznik prasowy firmy Colian. – Od połowy września przed wybranymi programami w największych stacjach telewizyjnych emitowane są billboardy sponsorskie, natomiast w listopadzie i grudniu pojawi się pełnowymiarowy, 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz krótsza, 15-sekundowa wersja. Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii Craft Audio/Video za ASMR-owe efekty dźwiękowe – dodaje.
To jednak nie koniec aktywności. Marka będzie również silnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wyjątkowych cech Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalności, zmysłowej apetyczności i artystycznej duszy.
Pomysł kreatywny stworzyła agencja FCB&themilkman, za produkcję spotu oraz billboardu sponsorskiego odpowiada Papaya Films. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Initiative Media. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.