Wystartowała digitalowa kampania mediowa launchująca nowy model BMW Serii 1

fot. mat. prasowe

Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS i zespoły kompetencyjne w tym obszarze, rozpoczęła komunikację launchującą Nowe BMW Serii 1. Kampania w kanałach online realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz spółką Salestube, również należącymi do Group One. 

W październiku br. w Polsce oraz w regionie CS oficjalnie zaprezentowano Nowe BMW Serii 1. Należący do niemieckiego koncernu najnowszy model to czwarta generacja zaprezentowanej po raz pierwszy w 2004 roku wersji BMW Serii 1 (E87).

Platforma komunikacyjna BMW pod hasłem „Sheer Driving Pleasure”, w najnowszej kampanii marki odnosi się do „Radości z Jazdy”, jaką młodzi ludzie czerpią podczas wspólnych podróży w Nowym BMW Serii 1. Dzięki stylistyce i najnowocześniejszym cyfrowym funkcjom doświadczenia oferowane w modelu stanowią podkreślenie ich kreatywności i nowoczesnego stylu życia. W spocie, jak i innych kreacjach kampanii wizerunkowej wyróżniane są innowacyjne rozwiązania, takie jak np. korzystanie z interaktywnych gier na ekranie BMW iDrive podczas postoju. Połączenie łączące technologię i rozrywkę redefiniują użytkownikom komfort i przyjemność z jazdy samochodem marki BMW na co dzień.

Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, w TV oraz w kinie. Za badania, strategię, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital odpowiada agencja Mediaplus. Kampania online obejmuje emisję spotów wideo na platformach VOD, a także reklamę na kanałach social media, którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym realizuje spółka martech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych, który obejmuje stworzenie,  zaprojektowanie i wdrożenie stron, testy i optymalizację oraz integrację z działaniami marketingowymi. Za przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect. Za regionalną koordynację działań  na rynkach CS pomiędzy mediami, kreacją i produkcją oraz za obsługę klienta odpowiada Change Serviceplan.

Agencje należące do Group One: Mediaplus, Salestube i Plan.net TechNest oraz Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą także Media.Monks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors zapewniają BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków, we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM.