Wystąp na Forum IAB 2025 i dołącz do grona liderów, którzy kształtują przyszłość digital marketingu

Zintegrowana przyszłość – to temat tegorocznego Forum IAB, które odbędzie się w czerwcu w Warszawie. IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2025 ogłaszają nabór zgłoszeń tematów wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji o branży cyfrowej w Polsce. Wystąpienie na Forum IAB to nie tylko promocja własnej wiedzy i doświadczenia, to także realny wpływ na kierunek rozwoju polskiej branży digital. Jak mądrze zarządzać zmieniającą się na naszych oczach relacją człowiek – technologia – wokół tego pytania będą krążyć prelekcje dotyczące siedmiu obszarów digitalu. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 stycznia.

 – Synergia działania człowieka i technologii – tu niewątpliwie leży dziś fundament postępu. Zmiany technologiczne i komunikacyjne, których jesteśmy świadkami i uczestnikami, stawiają nas jednocześnie przed wieloma pytaniami: jak skutecznie identyfikować i rozwiązywać napięcia i wyzwania, jakie rzuca nam współczesny digital, jak promować postawy odpowiedzialności branży za wspólne dobro twórców i użytkowników rzeczywistości cyfrowej. Zintegrowana przyszłość jawi się dziś jako największe wyzwanie współczesnej branży digital, nad tym tematem pochylimy się więc z ekspertami, którzy wezmą udział w Forum IAB 2025. Wierzymy, że wspólnie pomożemy setkom uczestników konferencji w lepszym zrozumieniu przyszłości marketingu i reklamy w Polsce – mówi Szymon Kukanow, przewodniczący rady programowej Forum IAB 2025, managing partner & chief strategy officer, PHD.

7 obszarów „Zintegrowanej przyszłości”

Ciągła zmiana, różnorodność napędzająca innowacje, rosnąca świadomość społecznej odpowiedzialności branży, to tylko część zagadnień definiujących współczesny digital marketing. Tematy tegorocznych prelekcji będą dotyczyły siedmiu obszarów wysuwających się na szczyt piramidy wyzwań nowej cyfrowej rzeczywistości.

Nowe definicje wzrostu – jak interpretować wzrost w świecie, który stawia znak równości między wynikami finansowymi a jakością, zrównoważonym rozwojem i dobrostanem? Czy te wartości rzeczywiście są równoważne w dzisiejszym cyfrowym ekosystemie?

Między prywatnością a personalizacją – jak zachować równowagę między coraz bardziej precyzyjnym dotarciem do konsumentów a ochroną danych osobowych? Porozmawiajmy o potrzebie i roli granic.

Więcej niż „albo–albo” – jak łączyć pozornie sprzeczne podejścia: efektywność z kreatywnością, koszty z jakością, by osiągać przełomowe rezultaty?

Człowiek i technologia – jaką rolę pełni dziś technologia w codziennym życiu branży marketingowej i reklamowej? W jaki sposób AI wspiera kreatywność, podejmowanie decyzji i poprawę efektywności, a w jakich obszarach stwarza problemy?

Dobrostan, etyka, odpowiedzialność – jak dbać o dobrostan pracowników branży: work-life balance, wypalenie zawodowe, elastyczność pracy. W tym bloku porozmawiamy też o etyce i odpowiedzialności marketingu: ESG, sustainability, dobre praktyki i standardy w działaniach reklamowych.

Inkluzywność, współpraca i transparentność – jak i dla kogo budować inkluzywne kampanie i zespoły? Czy współpraca rzeczywiście jest kluczem do sukcesu? Przykłady efektywnych partnerstw w branży. Czy potrzebujemy transparentności, briefów, przetargów i relacji?

Innowacja i prowokacja – jak prowokować do myślenia poza schematami, zachowując autentyczność marki? A może w pędzącym świecie nie warto uciekać od schematów?

Wspólnie o przyszłości branży

Forum IAB od lat pełni kluczową rolę w rozwoju marketingu cyfrowego, będąc miejscem spotkań liderów branży. Dzięki swojej unikalnej formule pozwala na dzielenie się wiedzą i kształtowanie przyszłości e-marketingu w Polsce.

– Forum IAB od lat wyznacza standardy najlepszych praktyk e-marketingu, a dziś, gdy świat cyfrowy przyśpiesza z każdym kwartałem, staje się jednym z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Forum jest jednocześnie miejscem, gdzie dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, marki i eksperci mogą skutecznie promować swoje wartości wśród liderów branży i wpływać na kierunki jej rozwoju. Kooperatywność i współdziałanie wpisane w ideę wydarzenia odzwierciedla nasz stosunek do środowiska digital i do jego przyszłości, dlatego zapraszamy do współtworzenia z nami żywej przestrzeni dyskusji i wymiany doświadczeń – komentuje Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska. 

Forum IAB 2025 odbędzie się w dniach 4-5 czerwca w Warszawie. Propozycje tematów prelekcji na Forum IAB 2025 można zgłaszać do 31 stycznia 2025 roku poprzez formularz online.  Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.