Wystąp na Forum IAB 2024 – ruszyły zgłoszenia

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2024 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce. Tegoroczne Forum IAB przebiegnie pod hasłem „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość” i odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia, przygotuj brief swojej prezentacji i wyślij go do 7 lutego br.

Świat w 1999 roku był zupełnie inny niż teraz. Z internetem łączyliśmy się przez modem, nikt jeszcze nawet nie słyszał o smartfonach, influencerach i social mediach, a temat AI zarezerwowany był dla twórców science-fiction. Właśnie wtedy, 25 lat temu, powstało IAB Polska, dając początek rodzimej branży marketingu cyfrowego. Na naszych oczach internet przeistoczył się z niszowego medium w głównego gracza reklamy, burzącego tradycyjny układ sił w media mixie i przezwyciężając telewizyjną hegemonię.

25-lecie to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim zadania sobie pytania, co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość. Rewolucję, a może ewolucję? Technologię w służbie człowiekowi czy jego stopniowe marginalizowanie? Jednego możemy być pewni – to, jak w kolejnych dekadach będzie wyglądał rynek digital, zależy od młodych. Cyfrowy świat nie stoi w miejscu, lecz dokładnie dziś na jego kształt mogą wpływać ci, którzy tworzyli go przez minione 25 lat, jak i ich młodzi następcy.

IAB Polska zaprasza do podzielenia się z całą branżą swoimi przemyśleniami związanymi z motywem przewodnim Forum IAB 2024: 25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość.

  1. Standardy, mierzalność, jakość – z jakim bagażem wchodzimy w kolejne 25-lecie?
  2. Człowiek w centrum czy technologia w centrum? Czy w dzisiejszym świecie digitalu jest miejsce na człowieka?
  3. Czy w świecie opartym o technologię i big data jest jeszcze miejsce na emocje?
  4. Future of work – potrzeba poczucia sensu w naszej pracy, ale i strach przed tym, czy przez AI nie staniemy się zupełnie zbędni?
  5. Cyberbezpieczeństwo – czy potrafimy ochronić siebie, dzieci i starsze pokolenie Silverów przed zagrożeniami płynącymi z sieci? Czy w dzisiejszych czasach możemy mówić, że w ogóle jest to w pełni możliwe?
  6. Odpowiedzialność branży cyfrowej – czy rzeczywiście istnieje? Czy zapatrzeni w KPI zauważymy następną Pandora Gate lub śmierć kolejnego gatunku?
  7. Cyfrowi konsumenci zmieniają swoje oczekiwania wobec marek, chcąc, aby brały odpowiedzialność za swój wpływ na ludzi i środowisko. Czy marki temu podołają?
  8. Czy kodeks etyczny w branży digital jest potrzebny? Czy ma szansę realnie ograniczać niepożądane działania?
  9. Na czym będzie skupiała się branża digital za kolejne 5, 10, 15 lat w nawiązaniu do dokonujących się zmian pokoleniowych?
  10. Czym dziś jest kreatywność? Nieograniczoną wyobraźnią czy dobrymi promptami?
  11. Czy to już dojrzałość, czy wciąż może jeszcze młodość? W jakim punkcie jesteśmy dziś jako branża?
  12. Czy DSA i DMA zmienią obraz rynku, który znamy?
  13. Jak zmieni się świat w erze post-cookie?

Organizatorzy czekają na prezentacje obejmujące następujące tematy: 25latdigitalu #AI #ciekawość #cookielessfuture #cyfrowarewolucja #cyfrowedzieci #digitalfuture #digitaltransformation #digitalvsgenz #future #gendigital25Lat #genz #idziemywnieznane #młodepokolenie #noweobliczetechnologii #nowyrozdział #pokoleniealfa #pokolenieinnowacji #przełom #technologicznerewolucje #zmiana #adaptacja #dojrzałość #ESG #niezależność #powerofbrands #reskilling #silvergeneration #standaryzacja #sustainability #świadomośćcyfrowa #wiedza #współpraca #zaangażowanie #attention #cyfrowewartości #człowiekwcentrum #digitalquality #edukacja #etykacyfrowa #jakość #kreatywność #newsavoidance #qualitycontent #równowaga #subscriptionfatigue #sustainability #szacunek #transparentność #wartościwtechnologii #1stpartydata #AIvsoriginal #autentyczność #bezpieczeństwo #deepfake #distrust #fakenews #prawdawmediach #responsibility #safety #wartości #wiarygodnośćonline

Jak zgłosić wystąpienie na Forum IAB 2024

  1. Zgłoszenia przyjmowane są do 7 lutego br. Zgłoszenie należy przesłać poprzez formularz online.
  2. Rozpatrywane będą jedynie zgłoszenia dostarczone poprawnie poprzez oficjalny formularz zgłoszeniowy Forum IAB 2024.
  3. Treść zgłoszenia nie może być kopią treści ogłaszanego briefu.
  4. Przewidywany czas prezentacji podczas konferencji to 20 minut.
  5. Rada Programowa/IAB Polska mogą poprosić o doprecyzowanie zgłoszenia.
  6. Prelegent jest zobowiązany do współpracy z Radą Programową nad ostatecznym kształtem prezentacji. We wskazanym przez Radę Programową terminie prelegent zaprezentuje/udostępni finalną wersję prezentacji.
  7. IAB Polska/Rada Programowa opublikuje listę prelegentów najpóźniej do 30.04.2024.
  8. IAB Polska/Rada Programowa stworzy listę rezerwową prelegentów, którzy będą mogli wystąpić w przypadku niedotrzymania terminów i zasad przygotowania prezentacji przez prelegentów wybranych w pierwszym etapie.
  9. IAB Polska/Rada Programowa zastrzegają sobie prawo do usunięcia wystąpienia z programu konferencji w przypadku treści obraźliwych, wtórnych, autopromocyjnych i sprzedażowych.
  10. Prezentacje zostaną udostępnione uczestnikom konferencji. Zgłaszając wystąpienie prelegent wyraża jednocześnie zgodę na udostepnienie prezentowanego materiału oraz na nagranie treści jego wystąpienia i przekazuje IAB Polska prawo do ich rozpowszechniania.
  11. Zgłaszając swoje wystąpienie, prelegent wyraża zgodę na publikację swojego imienia i nazwiska oraz zdjęć i dostarczonego biogramu. Prelegent wyraża także zgodę na podjęcie wspólnie ustalonych działań marketingowych na rzecz Forum IAB.
  12. Prelegent otrzymuje od IAB Polska imienną wejściówkę uprawniającą prelegenta do pełnowartościowego udziału w Forum IAB 2024.

Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, organizatorzy zapraszają do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2024. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 7 lutego br. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Forum IAB.