IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2024 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce. Tegoroczne Forum IAB przebiegnie pod hasłem „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość” i odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia, przygotuj brief swojej prezentacji i wyślij go do 7 lutego br.
Świat w 1999 roku był zupełnie inny niż teraz. Z internetem łączyliśmy się przez modem, nikt jeszcze nawet nie słyszał o smartfonach, influencerach i social mediach, a temat AI zarezerwowany był dla twórców science-fiction. Właśnie wtedy, 25 lat temu, powstało IAB Polska, dając początek rodzimej branży marketingu cyfrowego. Na naszych oczach internet przeistoczył się z niszowego medium w głównego gracza reklamy, burzącego tradycyjny układ sił w media mixie i przezwyciężając telewizyjną hegemonię.
25-lecie to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim zadania sobie pytania, co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość. Rewolucję, a może ewolucję? Technologię w służbie człowiekowi czy jego stopniowe marginalizowanie? Jednego możemy być pewni – to, jak w kolejnych dekadach będzie wyglądał rynek digital, zależy od młodych. Cyfrowy świat nie stoi w miejscu, lecz dokładnie dziś na jego kształt mogą wpływać ci, którzy tworzyli go przez minione 25 lat, jak i ich młodzi następcy.
IAB Polska zaprasza do podzielenia się z całą branżą swoimi przemyśleniami związanymi z motywem przewodnim Forum IAB 2024: 25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość.
- Standardy, mierzalność, jakość – z jakim bagażem wchodzimy w kolejne 25-lecie?
- Człowiek w centrum czy technologia w centrum? Czy w dzisiejszym świecie digitalu jest miejsce na człowieka?
- Czy w świecie opartym o technologię i big data jest jeszcze miejsce na emocje?
- Future of work – potrzeba poczucia sensu w naszej pracy, ale i strach przed tym, czy przez AI nie staniemy się zupełnie zbędni?
- Cyberbezpieczeństwo – czy potrafimy ochronić siebie, dzieci i starsze pokolenie Silverów przed zagrożeniami płynącymi z sieci? Czy w dzisiejszych czasach możemy mówić, że w ogóle jest to w pełni możliwe?
- Odpowiedzialność branży cyfrowej – czy rzeczywiście istnieje? Czy zapatrzeni w KPI zauważymy następną Pandora Gate lub śmierć kolejnego gatunku?
- Cyfrowi konsumenci zmieniają swoje oczekiwania wobec marek, chcąc, aby brały odpowiedzialność za swój wpływ na ludzi i środowisko. Czy marki temu podołają?
- Czy kodeks etyczny w branży digital jest potrzebny? Czy ma szansę realnie ograniczać niepożądane działania?
- Na czym będzie skupiała się branża digital za kolejne 5, 10, 15 lat w nawiązaniu do dokonujących się zmian pokoleniowych?
- Czym dziś jest kreatywność? Nieograniczoną wyobraźnią czy dobrymi promptami?
- Czy to już dojrzałość, czy wciąż może jeszcze młodość? W jakim punkcie jesteśmy dziś jako branża?
- Czy DSA i DMA zmienią obraz rynku, który znamy?
- Jak zmieni się świat w erze post-cookie?
Organizatorzy czekają na prezentacje obejmujące następujące tematy: 25latdigitalu #AI #ciekawość #cookielessfuture #cyfrowarewolucja #cyfrowedzieci #digitalfuture #digitaltransformation #digitalvsgenz #future #gendigital25Lat #genz #idziemywnieznane #młodepokolenie #noweobliczetechnologii #nowyrozdział #pokoleniealfa #pokolenieinnowacji #przełom #technologicznerewolucje #zmiana #adaptacja #dojrzałość #ESG #niezależność #powerofbrands #reskilling #silvergeneration #standaryzacja #sustainability #świadomośćcyfrowa #wiedza #współpraca #zaangażowanie #attention #cyfrowewartości #człowiekwcentrum #digitalquality #edukacja #etykacyfrowa #jakość #kreatywność #newsavoidance #qualitycontent #równowaga #subscriptionfatigue #sustainability #szacunek #transparentność #wartościwtechnologii #1stpartydata #AIvsoriginal #autentyczność #bezpieczeństwo #deepfake #distrust #fakenews #prawdawmediach #responsibility #safety #wartości #wiarygodnośćonline
Jak zgłosić wystąpienie na Forum IAB 2024
- Zgłoszenia przyjmowane są do 7 lutego br. Zgłoszenie należy przesłać poprzez formularz online.
- Rozpatrywane będą jedynie zgłoszenia dostarczone poprawnie poprzez oficjalny formularz zgłoszeniowy Forum IAB 2024.
- Treść zgłoszenia nie może być kopią treści ogłaszanego briefu.
- Przewidywany czas prezentacji podczas konferencji to 20 minut.
- Rada Programowa/IAB Polska mogą poprosić o doprecyzowanie zgłoszenia.
- Prelegent jest zobowiązany do współpracy z Radą Programową nad ostatecznym kształtem prezentacji. We wskazanym przez Radę Programową terminie prelegent zaprezentuje/udostępni finalną wersję prezentacji.
- IAB Polska/Rada Programowa opublikuje listę prelegentów najpóźniej do 30.04.2024.
- IAB Polska/Rada Programowa stworzy listę rezerwową prelegentów, którzy będą mogli wystąpić w przypadku niedotrzymania terminów i zasad przygotowania prezentacji przez prelegentów wybranych w pierwszym etapie.
- IAB Polska/Rada Programowa zastrzegają sobie prawo do usunięcia wystąpienia z programu konferencji w przypadku treści obraźliwych, wtórnych, autopromocyjnych i sprzedażowych.
- Prezentacje zostaną udostępnione uczestnikom konferencji. Zgłaszając wystąpienie prelegent wyraża jednocześnie zgodę na udostepnienie prezentowanego materiału oraz na nagranie treści jego wystąpienia i przekazuje IAB Polska prawo do ich rozpowszechniania.
- Zgłaszając swoje wystąpienie, prelegent wyraża zgodę na publikację swojego imienia i nazwiska oraz zdjęć i dostarczonego biogramu. Prelegent wyraża także zgodę na podjęcie wspólnie ustalonych działań marketingowych na rzecz Forum IAB.
- Prelegent otrzymuje od IAB Polska imienną wejściówkę uprawniającą prelegenta do pełnowartościowego udziału w Forum IAB 2024.
Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, organizatorzy zapraszają do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2024. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 7 lutego br. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Forum IAB.