Poniżej zaprezentowane zostały szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Zaprezentowano również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazano w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
W marcu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób.
Wydawcy – internet
Wszystkie urządzenia
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_1-1024x848.png)
Komputery osobiste i laptopy
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_2-1024x848.png)
Urządzenia mobilne
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_3-1024x862.png)
Domeny – internet
Wszystkie urządzenia
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_4-1024x871.png)
Komputery osobiste i laptopy
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_5-1024x839.png)
Urządzenia mobilne
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_6-1024x863.jpg)
Aplikacje – internet
Audytowane
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_7-1024x907.png)
Wszystkie aplikacje
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_8-1024x842.png)
Wydawcy – internet – stream
![](https://aboutmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/mediapanel_2024_03_9-1024x736.png)
Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.