WPP stworzyło nową platformę wiedzy dla marketerów – Sparkling Talks by WPP Media

WPP Media Polska uruchamia Sparkling Talks by WPP Media – nową serię webinarów, podcastów i transmisji live, które wyznaczają nowy standard komunikacji z klientami w branży. To przestrzeń, w której doświadczeni eksperci z wieloletnim stażem na rynku dzielą się najnowszą wiedzą o innowacjach, narzędziach MarTech i sztucznej inteligencji w marketingu.

Sparkling Talks by WPP Media, platforma dotychczas obecna w formie podcastów, zostaje rozszerzona o webinary i transmisje live. Dzięki temu będzie oferować jeszcze więcej wiedzy, jeszcze więcej praktycznych wskazówek i jeszcze więcej możliwości bezpośredniego kontaktu z najlepszymi ekspertami w branży.

Jako największa grupa mediowa w Polsce WPP Media doskonale rozumie potrzeby oraz wyzwania, przed którymi stają marketerzy. Właśnie z myślą o nich tworzy to forum do rozmów, wymiany doświadczeń i wspólnego kształtowania marketingu przyszłości. Sparkling Talks by WPP Media to przestrzeń, w której doświadczeni praktycy od lat tworzący i rozwijający rynek mediów, marketingu i technologii będą dzielić się z uczestnikami swoim know-how, analizować najważniejsze trendy i pokazywać jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, innowacji mediowych i narzędzi MarTech w codziennej pracy. Każde spotkanie będzie łączyć inspirację z praktyczną wiedzą, pozwalając uczestnikom wdrażać zdobyte informacje w swoich strategiach.

Pierwszy live w nowej formule odbędzie się 25 września o godzinie 11:00. Na start WPP Media przygotowało dwie rozmowy pełne insightów i praktycznych wskazówek. Pierwsza odsłoni mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i pokaże, co sprawia, że kampanie odnoszą sukces. Druga przybliży świat retail media – nazywany „trzecią wielką falą digitalu” – i ujawni, jak wykorzystać jego potencjał, by zwiększyć sprzedaż i zyskać przewagę konkurencyjną. To początek cyklu, który w kolejnych odsłonach będzie eksplorował najważniejsze tematy kształtujące przyszłość marketingu w erze AI.

Zapisy na premierowe spotkanie live Sparkling Talks by WPP Media są już otwarte. Udział jest bezpłatny, a spotkanie będzie dostępne tylko dla zarejestrowanych.

Rejestracji można dokonać pod linkiem: forms.office.com/e/FVKQcaEzH5