WOPR i Lidl promują bezpieczny wypoczynek nad wodą w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Akcja BoJa”

Wystartowała emisja spotu wizerunkowego promującego „Akcję BoJa” – ogólnopolską kampanię społeczną Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (WOPR) i Lidl Polska. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat zasad bezpiecznego wypoczynku nad wodą.

Spot, emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, zwraca uwagę na to, że nawet dzieci wiedzą, jak ważne jest bezpieczeństwo nad wodą – dlatego dorośli tym bardziej powinni pamiętać o podstawowych zasadach, takich jak używanie bojki asekuracyjnej czy rozsądna ocena swoich umiejętności pływackich. Hasłem przewodnim kampanii jest: „Bo ja z boją wody się nie boję!”

W spocie udział wzięli ambasadorzy kampanii – Kacper Majchrzak, trzykrotny olimpijczyk, mistrz świata na dystansie 200 metrów z przeszkodami i ratownik wodny, oraz Monika Bruzda, ratowniczka wodna i absolwentka AWF w Gdańsku. Ich obecność podkreśla znaczenie profesjonalizmu, odpowiedzialności i zaangażowania w promocję bezpiecznego wypoczynku.

Spot będzie emitowany od 2 do 8 czerwca br. w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Powstał on we współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Lidl i WOPR – razem na rzecz bezpieczeństwa nad wodą

„Akcja BoJa” to szeroko zakrojona inicjatywa edukacyjna obejmująca m.in. pokazy ratownicze, materiały profilaktyczne, konkursy oraz obecność na zawodach ratowniczych w całej Polsce. Symbolem kampanii jest charakterystyczna pomarańczowa bojka, która staje się „głosem” profilaktyki i odpowiedzialności.

– „Akcja BoJa” to nie tylko kampania edukacyjna, ale realna szansa, by zmienić sposób myślenia o bezpieczeństwie nad wodą. Chcemy, żeby bojka asekuracyjna była czymś tak oczywistym, jak kask na rowerze czy pasy w samochodzie. Dzięki współpracy z Lidl Polska możemy dotrzeć z tym przekazem szerzej niż kiedykolwiek wcześniej – mówi Paweł Błasiak, prezes zarządu głównego WOPR.

WOPR, który od ponad 60 lat dba o bezpieczeństwo Polaków nad wodą, realizuje kampanię we współpracy z Lidl Polska – partnerem projektu.