Do agencji Przestrzeń dołączył Wojtek Walczak jako chef strategy officer. Walczak w branży reklamowej jest obecny od ponad 20 lat (wcześniej m.in. chief strategy officer w agencji Plej, partner agencji strategicznej Melting Pot, strateg w PZL). Współtworzył komunikację m.in. dla Allegro, PLAY, Heineken, Radio 357, AVIVA czy Vision Express.
W swojej pracy ceni możliwość łączenia doświadczenia agencyjnego, komunikacyjnego z doświadczeniem typowo strategicznym, zakorzenionym w marketingu i skupionym na biznesie. To właśnie możliwość połączenia tych dwóch perspektyw skłoniła Walczaka do przejścia do Przestrzeni.
– Wierzę, że to jest miejsce, które najpierw chce dobrze zrozumieć strategicznie, czego potrzebuje i dokąd ma zmierzać marka, a dopiero potem zaopiekować się tematem kreatywnie (co nie jest wcale praktyką na rynku) – mówi Wojtek Walczak. – Wierzę, że zderzanie perspektyw, kompetencji i talentów daje najlepsze rozwiązania. Przestrzeń ma za sobą kilka bardzo kompleksowych i całościowych projektów, ale wierzę, że te najlepsze dopiero przed nią – dodaje.
Walczak w Przestrzeni odpowiadać będzie nie tylko za prowadzenie działu strategii, ale także rozwój strategicznej oferty agencji.
Przestrzeń istnieje na rynku od ponad 6 lat, wśród klientów ma takie marki jak: Decathlon, OLX, Hardmade, Electrolux czy Frisco. W celu realizowania projektów od strategii przez branding po komunikację, wokół agencji powstały także komplementarne spółki: agencja mediowa Rozgłos, agencja digitalowa Polot i studio brandingowe Wyraz. Łącznie to ok. 70-osobowy zespół.