Wojciech Nikitiuk obejmuje stanowisko business development lead w YOC Poland

fot. mat. prasowe

Wojciech Nikitiuk przechodzi z TVN Media Sp. z o.o., Biura Reklamy TVN i Warner Bros Discovery, gdzie zajmował stanowisko menedżera ds. sprzedaży specjalnej, do YOC Poland, technologicznej firmy działającej na rynku reklamy digital. W YOC od początku kwietnia obejmuje stanowisko business development lead i będzie odpowiedzialny m.in. za współpracę z kluczowymi klientami spółki.

Wojciech Nikitiuk ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Bezpośrednio przed przejściem do YOC Poland pracował w spółce TVN Media. Swoją karierę rozpoczynał w 2007 r., pracując w dziale marketingu Akademickiego Radia „Kampus”. W 2009 r. rozpoczął pracę w Biurze Reklamy TVN i z tą firmą związany był przez większość jego kariery – w sumie spędził w niej 13 lat, najpierw w Biurze Reklamy TVN Media, a po zmianach właścicielskich w Warner Bros. Discovery TVN Media.

W latach 2020-2021 pracował w agencji Komunikacja Plus oraz w spółce Aldentro, należącej do ATM Grupa.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie (magisterium na kierunku Socjologia na Wydziale Nauk Humanistycznych) oraz studiów podyplomowych Public Relations na warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego.

W YOC Poland Wojciech Nikitiuk obejmuje stanowisko Business Development Lead. Odpowiedzialny będzie przede wszystkim za współpracę z kluczowymi klientami spółki, rozwój oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, jak również marek które nie są obsługiwane przez domy mediowe/agencje reklamowe.

– Cieszę się bardzo z tego transferu. YOC Poland od co najmniej 5 lat odnotowuje dwucyfrowe wzrosty przychodów rok do roku, a bogate doświadczenie Wojtka pozwoli nam poszerzyć portfolio naszych klientów o te marki, które do tej pory nie były w zasięgu współpracy agencyjnej, dzięki czemu będziemy mogli w kolejnych latach nadal utrzymywać taką dynamikę biznesu – komentuje Wojciech Nowański, managing director YOC Poland.