Wojciech Maślanka objął stanowisko creative strategy specialist w agencji WE!RE Fantasy należącej do grupy Fantasyexpo. Jego zadaniem jest tworzenie kreatywnych strategii łączących marki ze światem influencerów, gamingu i esportu.
Wojciech Maślanka współpracuje z agencją Fantasyexpo od 6 lat. Jego kariera rozpoczęła się od stanowiska social media managera drużyny esportowej Izako Bars należącej do Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego oraz współtworzeniu treści na kanały Jarosława ‘pashabiceps’ Jarząbkowskiego, jednego z najpopularniejszych zawodników esportowych na świecie. Z czasem jego kariera nabierała rozpędu, w której wykazywał umiejętności strategicznego i kreatywnego myślenia.
W swojej nowej roli, Wojtek Maślanka będzie miał kluczowe znaczenie w tworzeniu strategii marketingowych integrujących różne kanały komunikacji, ze szczególnym naciskiem na influencerów, nie zapominając o korzeniach agencji jakimi są gaming i esport.
– Jestem przekonany, że Wojtek doskonale poradzi sobie w tych wyzwaniach, przyczyniając się do dalszego rozwoju naszej organizacji. Jego umiejętność kreatywnego i strategicznego myślenia już nie raz przełożyła się na sukcesy zarówno naszych klientów jak i naszej agencji – komentuje Mateusz Górecki, managing director WE!RE Fantasy.