„Stąd się bierze moc rosołu” to hasło nowej kampanii kostek drobiowych WINIARY.
Nowa kampania reklamowa kostek drobiowych WINIARY skupia się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i dzieleniu się tą wyjątkową zupą. W końcu rosół najczęściej gotuje się z myślą o innych – talerz rosołu poprawia nastrój, podnosi na duchu, jest wyrazem troski, a zjedzony z bliskimi wzmacnia w każdym wymiarze. Powstaje z dobrej energii i daje dobrą energię. WINIARY zachęcają, żeby pamiętać o mocy rosołu na co dzień, a nie tylko od święta.
Kampania podkreśla też rolę produktu – kostka drobiowa WINIARY wzbogaca smak rosołu i sprawia, że jest jeszcze lepszy – intensywny i esencjonalny.
Kampania została zrealizowana przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych w telewizji, mediach społecznościowych i digitalu.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.