WINIARY wystartował z kampanią „Stąd się bierze moc rosołu”

„Stąd się bierze moc rosołu” to hasło nowej kampanii kostek drobiowych WINIARY.

Nowa kampania reklamowa kostek drobiowych WINIARY skupia się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i dzieleniu się tą wyjątkową zupą. W końcu rosół najczęściej gotuje się z myślą o innych – talerz rosołu poprawia nastrój, podnosi na duchu, jest wyrazem troski, a zjedzony z bliskimi wzmacnia w każdym wymiarze. Powstaje z dobrej energii i daje dobrą energię. WINIARY zachęcają, żeby pamiętać o mocy rosołu na co dzień, a nie tylko od święta.

Kampania podkreśla też rolę produktu – kostka drobiowa WINIARY wzbogaca smak rosołu i sprawia, że jest jeszcze lepszy – intensywny i esencjonalny.

Kampania została zrealizowana przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych w telewizji, mediach społecznościowych i digitalu.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.