„Zróbmy razem coś dobrego!” to hasło Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY – nowego programu lojalnościowego marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One. Jego celem jest pomoc kuchniom i stołówkom szkolnym w procesie ograniczania marnowania żywności.
Na program składają się dwa filary: loteria promocyjna oraz program społeczny. Aby wziąć udział w losowaniu nagród pieniężnych i rzeczowych wystarczy zarejestrować dowód zakupu produktów WINIARY na stronie internetowej konkursu. Oprócz szansy na nagrody klubowicz otrzymuje także punkty, które może przekazać na wsparcie szkolnych stołówek w walce z marnowaniem żywności. Co miesiąc, na TOP 5 szkół z największą liczbą punktów czekają nagrody o wartości ponad 25 000 złotych.
Działania będą realizowane w telewizji, radio, internecie, mediach społecznościowych, displayu oraz materiałach POS. Do zadań agencji Publicis Poland należało opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych. Na potrzeby kampanii przygotowała: spoty telewizyjne – jeden 30- oraz trzy 15-sekundowe, spot radiowy, kreacje do mediów społecznościowych i display oraz podstronę www WINIARY o programie. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz strategii działania programu odpowiada agencja Unique One.
Produkcją spotów zajęło się studio GRAFFITI, a postprodukcją ORKA. Reżyserię powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu. Za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa MINDSHARE. Działaniami PR dla klienta oraz aktywacją edukacyjną na temat problemu marnowania w szkolnych stołówkach zajęła się Publicis Consultants. Działania z influencerami przygotowano wewnętrznie w ramach struktury Publicis Groupe Poland. Ponadto agencja Unique One odpowiada za mechanikę programu lojalnościowego, kreację materiałów rekrutacyjnych (ulotki i plakaty dla szkół), ich rekrutację, stronę internetową Klubu oraz obsługę programu. Stronę internetową WINIARY na bazie kreacji Publicis Poland przygotowało Ogilvy.