Wilkinson Sword wystartował z europjeską kampanią „Wilkinson Sword. Our history speaks sharply”

fot. youtu.be/PlijW4YyvtA

W najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), skupia się na podkreśleniu cech maszynek dzięki pasji i umiejętnościom trzech wyjątkowych ambasadorów. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie

Zgodnie z hasłem „Wilkinson Sword. Our history speaks sharply” najnowsza kampania Wilkinson Sword, skupia się na benefitach konsumenckich wynikających z cech produktów co podkreślają pasje i umiejętności wyjątkowych ambasadorów, a są nimi Kuba Przygoński (Polska), Atilla Toth (Węgry) i Maxim Habanec (Czechy). To trójka prawdziwych specjalistów w swoich dziedzinach, a ich zaangażowanie w kampanię ma na celu podkreślenie wyjątkowych właściwości maszynki Wilkinson Sword.

Ambasadorzy:

  • Polska: Kuba Przygoński – znany ze swojej pasji do sportów motorowych. To idealny przedstawiciel męskiego stylu życia, który doskonale pasuje do filozofii marki Wilkinson Sword.
  • Węgry: Atilla Toth – kulturysta i zawodnik fitness, reprezentuje siłę, determinację i perfekcję, co idealnie współgra z produktami Wilkinson Sword. gwarantującymi idealne golenie.
  • Czechy: Maxim Habanec – skatebordzista, wnosi do kampanii energię, dynamizm i styl, co odzwierciedla innowacyjność i nowoczesność maszynek Wilkinson Sword.

Współpraca z ambasadorami będzie trwała do końca roku, podczas której będą oni nie tylko promowali maszynki w przygotowanych filmach, ale także tworzyli własny kontent, zawsze podkreślając cechy produktów Wilkinson. Dodatkowo, zaplanowane zostały spotkania offline z ambasadorami podczas różnych imprez i eventów.

– Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby osób w regionie, i tak jak różne są nasze produkty tak różnych ambasadorów zapraszamy do współpracy. To nigdy nie są przypadkowe znajomości, zawsze staramy się znaleźć takie osoby, które nie tylko odzwierciedlają ducha marki, ale takie, którym marka może przynieść coś dobrego. Nasza historia i ich historie, tworzą nową jakość – mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland. – Jesteśmy przekonani, że współpraca z Kubą, Atillą i Maximem pozwoli nam jeszcze lepiej zaprezentować cechy naszych maszynek i zwiększyć zaangażowanie naszych użytkowników w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Razem z naszymi ambasadorami. Dążymy do osiągnięcia sukcesu i ugruntowania pozycji marki Wilkinson Sword jako lidera rynku – dodaje.

Kampania będzie emitowana głównie w mediach cyfrowych, z uwzględnieniem krajów Europy Środkowo-Wschodniej, takich jak Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria i kraje bałkańskie. W Polsce kampania obejmować będzie digital: social media, YT VOD, display i potrwa do końca sierpnia br.

Autorem pomysłu na kampanię wszystkich rynkach regionu jest MullenLowe Warsaw. Studio produkcyjne BUKUTEAM odpowiadało za materiały zdjęciowe oraz video, produkcję i postprodukcję. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Mediahub.