Wilkinson Sword Intuition z nową platformą komunikacji „Any Hair, Anywhere”

Edgewell Personal Care Poland rozpoczął kampanię brandu Wilkinson Sword Intuition. Razem z nią debiutuje w Polsce nowa platforma komunikacyjna brandu „Any Hair, Anywhere”. Kampania na naszym rynku będzie prowadzona pod hasłem: „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”.

Edgewell Personal Care Poland wystartował z kampanią „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”, w której marka Wilkinson Sword Intuition redefiniuje sposób mówienia o damskim goleniu. Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania w Polsce są częścią szerokiej kampanii europejskiej. Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo, która pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18-45 lat. W naszej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu.

Nowa kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” to manifest wolności wyboru – mówi wprost: golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. To świeże i autentyczne podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki i nowej platformy komunikacyjnej, wypracowanej przez londyńską agencję Pablo. Kampania „Any Hair, Anywhere” to hołd złożony misji Wilkinson Sword Intuition. Odzwierciedla intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentuje wysokiej jakości narzędzia, które są zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie – na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach – moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny dodaje.

Kampania w Polsce właśnie startuje – w wersji dostosowanej do lokalnego kontekstu kulturowego. Kampania ma docierać do „prawdziwych kobiet” – bez upiększeń, stereotypów i fałszywych obietnic. Jej claim brzmi: „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”. Celem jest zwiększenie świadomości marki i pokazanie, że Wilkinson Sword Intuition to skuteczne, bezpieczne i intuicyjne narzędzia do depilacji każdej części ciała, które zostały stworzone przez markę naprawdę rozumiejącą potrzeby kobiet.

Firma Edgewell Personal Care promuje kobiecą markę Wilkinson Sword Intuition, stawiając na marketing muzyczny i wielokanałową, silnie angażującą komunikację. Kluczowym elementem jest zestaw spotów wykorzystujących materiały globalne do stworzenia kampanii lokalnej, którą w Polsce wsparła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu. Nicole Trębacz zaangażowała się w wyjątkowy kobiecy projekt marki Wilkinson Sword Intuition i użyczyła w spotach swojego głosu. Kampania ma wyróżniać markę w konkurencyjnym środowisku – poprzez szczerość, humor i eksperckie podejście, marka chce zająć pozycję niekwestionowanego challengera w kategorii damskiego golenia. Współpraca z młodą polską artystką pokazuje indywidualne podejście do kampanii na rynku w Polsce i chęć komunikacji bezpośrednio z ważną grupą docelową, jaką są młode kobiety. Komunikacja ma też część influencer marketingową – zaangażowane są w nią twórczynie, które „rezonują” z wartościami marki i docierają do różnych segmentów grupy docelowej: Natalia Skroczek, Ksenia Wojciechowska, Olga Grzebielec, Oliwia Kowalska oraz Ada Skon.

Główna część budżetu została przeznaczona na działania wideo, ale zaplanowane są też działania z obszarów: rich media, display, influencer marketing czy social media. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie touchpointów takich jak, m.in. YouTube, TikTok, Spotify, Meta, DV360 (awareness) i Blix (traffic, z przekierowaniem do punktów sprzedaży i sklepów online wybranych drogerii); planowane są także działania oparte na geotrappingu na nośnikach DOOH i w aplikacjach mobilnych.