WHISKAS prezentuje kampanię „Koci Mrraj”, która jest polską odsłoną globalnego konceptu „Purradise™”. Kampania, przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, została zaprojektowana, aby zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych kocich potrzeb. Marka zaprasza 7 sierpnia b.r. do specjalnej strefy WHISKAS, przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, gdzie każdy opiekun będzie mógł m.in. porozmawiać z behawiorystką o odpowiedzialnej opiece czy wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota, który pozwala odkryć, jakiego typu osobowość ma ich pupil.
„Koci Mrraj” to szeroko zakrojona kampania, która w 2025 roku zadebiutowała w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. W jej ramach marka przenosi koty i ich opiekunów do jednej z wyjątkowych wyobrażonych krain kociego szczęścia. Każda z krain odzwierciedla inny typ osobowości kota i odpowiadający mu produkt WHISKAS. Kampania obejmuje zintegrowane działania na wielu płaszczyznach: digital, PR, przestrzeniach OOH, w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz poprzez aktywacje konsumenckie i konkursy. W ramach działań mających na celu zaangażowanie konsumentów, marka WHISKAS we współpracy z dr Tammie King, behawiorystką zwierząt z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, opracowała różne typy osobowości kotów, dostarczając opiekunom cennych informacji w lepszym zrozumieniu swoich kotów. Efektem tej współpracy jest także spersonalizowany Quiz Osobowości Kota, dzięki któremu opiekunowie kotów mogą odkryć ich dominujący typ osobowości, a który w Polsce będzie miał premierę już 7 sierpnia b.r. w specjalnej strefie marki przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.
Strefa WHISKAS w Warszawie – Quiz Osobowości Kota i spotkanie z behawiorystką
W ramach polskiej odsłony kampanii marka przeprowadziła ogólnopolskie badanie ,,Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” z perspektywy polskich opiekunów kotów. Wynika z niego, że aż 9 na 10 opiekunów kotów (87%) uważa, że każdy kot ma unikalną osobowość, a blisko dwie na trzy osoby (63%) twierdzą, że osobowość ich kota zmienia się w zależności od nastroju. Ośmiu na dziesięciu opiekunów kotów interesuje się ich życiem wewnętrznym: chcieliby je zapytać, czy są szczęśliwe (80%) oraz chcieliby wiedzieć, co myślą (78%). Jak więc uszczęśliwić kota? Kluczem jest troskliwy opiekun, który umie w odpowiedni sposób zaspokoić potrzeby behawioralne swojego czworonoga. Zrozumienie ich jest niezwykle ważne dla dobrostanu zwierząt, czyli ich zdrowia, prawidłowego rozwoju i dobrego samopoczucia.
Jednym z kluczowych elementów, w ramach polskiej kampanii ,,Koci Mrraj”, będzie specjalna strefa WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. Już 7 sierpnia w godzinach od 10:00 do 21:00 opiekunowie kotów będą mogli wziąć udział w Quizie Osobowości Kota, który pozwoli im lepiej poznać charakter i potrzeby swojego pupila. W cyfrowym pop-upie – strefie WHISKAS – uczestnicy otrzymają wynik quizu zgodny z osobowością ich kota wraz z wizualizacją dedykowanej ,,krainy szczęścia – Kociego Mrraju” ich kota oraz rekomendacją najlepiej dopasowanego produktu WHISKAS.
Na miejscu obecna będzie również behawiorystka, z którą w godzinach 11:00–17:00 będzie można porozmawiać na temat zachowań naszych pupili. Każdy z opiekunów będzie mógł się dowiedzieć jak troszczyć się o swojego ulubieńca, aby przez długie lata cieszyć się towarzystwem zdrowego, wesołego i szczęśliwego kota. Odwiedzający strefę marki będą mogli zrelaksować się także w strefie chillout przy kawie oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce. WHISKAS® przygotował także coś specjalnego – uczestnicy Quizu Osobowości Kota otrzymają ,,Koci Pakiet” z produktami i drobnymi upominkami, by móc zabrać odrobinę Kociego Mrraju do swojego domu.
Pięć krain kociego szczęścia
Kampania „Koci Mrraj” prezentuje pięć krain szczęścia, odpowiadających pięciu typom osobowości kotów w Polsce:
- Aktywny kot – Drobiowa Dolina (Feather Valley)
- Ciekawski kot – Wyspa Aromatów (Aroma Island)
- Niezależny kot – Jeziorko Sosikowe (Gravy Lake)
- Kot skory do zabawy – Szczyt Chrupania (Mount Crunch)
- Rozpieszczony kot – Równina Rozpieszczania (Pamper Plains)
– ,,Purradise”, w Polsce znany jako ,,Koci Mrraj”, doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszą kotom w momencie, gdy smakują produkty z oferty WHISKAS. Mruczenie to najważniejszy sygnał kociej radości i zadowolenia. Mruczenie jest niełatwo osiągnąć, ale daje ogromną satysfakcję opiekunom. Dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich opiekunów) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdą porę karmienia w niezapomniane doświadczenie – zakorzenione w szczęściu i dopasowane do indywidualnych preferencji oraz potrzeb każdego kota – podkreśla Annie Argyle, European brand director WHISKAS.
Polska kampania „Koci Mrraj” obejmuje również od 26 stycznia b.r. liczne działania w kanałach: radio, digital, OOH, YouTube, Tik Tok, Meta, Pinterest, Spotify, w kilka fazach. W ramach kampanii odbyła się także loteria dla konsumentów oraz działania z influencerami.