Już 20 listopada w siedzibie PAP w Warszawie IAB Polska zaprezentuje pierwsze w Polsce kompleksowe opracowanie o pomiarze uwagi w reklamie cyfrowej. Raport na nowo definiuje skuteczność kampanii online.
Jeszcze niedawno „attention” było tylko modnym hasłem. Dziś 9 na 10 marketerów zna to pojęcie, a połowa już wykorzystuje pomiar uwagi w swoich działaniach. Czas na standaryzację pomiaru attention i budowanie realnej wartości biznesowej tego wskaźnika.
Raport powstał na podstawie badania „Attention w Praktyce” przeprowadzonego przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska. Jego wyniki otwierają dyskusję o zapotrzebowaniu na nowe standardy rynkowe z zakresu pomiaru jakościowego reklamy cyfrowej.
Na tę potrzebę odpowiedziały trzy organizacje: IAB Polska, POR i SCMP, które powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności. Grupa rozpoczęła prace nad budową ram metodologicznych dla pomiaru attention.
Podczas IAB ExpertPanelu autorzy raportu i liderzy branży omówią wyniki badania, podzielą się swoją perspektywą odnośnie jakościowego mierzenia reklamy online i odpowiedzą na pytania uczestników.
W programie:
- prezentacja wyników raportu,
- panel dyskusyjny z ekspertami,
- interaktywna sesja Q&A z publicznością,
- networking przy kawie.
Wystąpią:
- Tomasz Wileński – CEO | iSlay | Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
- Katarzyna Kabiesz – Insights Director CEE | Teads
- Włodzimierz Schmidt – Prezes Zarządu | IAB Polska
- Dariusz Maciołek – CMO&CXO | PNB Paribas, POR
- Szymon Lipiński – Solutions Development Director | WPP Media
- Agnieszka Gajzler – Prezes Zarządu | Stowarzyszenie Content Marketing Polska
- Piotr Chmielewski – Advertising Product Manager| Bonnier Business
Rozmowę poprowadzi Robert Wielgo – CMO, Członek Zarządu | IAB Polska
IAB ExpertPanel: Attention – nowy standard pomiaru?
- wydarzenie stacjonarne
- 20 listopada 2025, godz. 10:00–12:30
- Warszawa, siedziba PAP, ul. Bracka 6/8
- wstęp bezpłatny, obowiązuje rejestracja.
Nie przegap premiery raportu, który zmienia sposób, w jaki patrzymy na skuteczność reklamy. Zarejestruj się i bądź częścią dyskusji o przyszłości marketingu!
Agenda i rejestracja na: www.iab.org.pl/wydarzenia/iab-expertpanel-attention-nowy-standard-pomiaru-premiera-raportu-iab-polska
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność rejestracji.
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.
IAB ExpertPanel jest objęty akredytacją DIMAQ. Za udział w nim posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne.



