Weź udział w premierze najważniejszego raportu IAB Polska w 2025 roku – „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”

Już 20 listopada w siedzibie PAP w Warszawie IAB Polska zaprezentuje pierwsze w Polsce kompleksowe opracowanie o pomiarze uwagi w reklamie cyfrowej. Raport na nowo definiuje skuteczność kampanii online.

Jeszcze niedawno „attention” było tylko modnym hasłem. Dziś 9 na 10 marketerów zna to pojęcie, a połowa już wykorzystuje pomiar uwagi w swoich działaniach. Czas na standaryzację pomiaru attention i budowanie realnej wartości biznesowej tego wskaźnika.

Raport powstał na podstawie badania „Attention w Praktyce” przeprowadzonego przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska. Jego wyniki otwierają dyskusję o zapotrzebowaniu na nowe standardy rynkowe z zakresu pomiaru jakościowego reklamy cyfrowej.

Na tę potrzebę odpowiedziały trzy organizacje: IAB Polska, POR i SCMP, które powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności. Grupa rozpoczęła prace nad budową ram metodologicznych dla pomiaru attention.

Podczas IAB ExpertPanelu autorzy raportu i liderzy branży omówią wyniki badania, podzielą się swoją perspektywą odnośnie jakościowego mierzenia reklamy online i odpowiedzą na pytania uczestników.

W programie:

  • prezentacja wyników raportu,
  • panel dyskusyjny z ekspertami,
  • interaktywna sesja Q&A z publicznością,
  • networking przy kawie.

Wystąpią:

  • Tomasz Wileński CEO | iSlay | Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Katarzyna Kabiesz – Insights Director CEE | Teads
  • Włodzimierz Schmidt – Prezes Zarządu | IAB Polska
  • Dariusz Maciołek – CMO&CXO | PNB Paribas, POR
  • Szymon Lipiński – Solutions Development Director | WPP Media
  • Agnieszka Gajzler – Prezes Zarządu | Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  • Piotr Chmielewski – Advertising Product Manager| Bonnier Business

Rozmowę poprowadzi Robert Wielgo – CMO, Członek Zarządu | IAB Polska

IAB ExpertPanel: Attention – nowy standard pomiaru?

  • wydarzenie stacjonarne
  • 20 listopada 2025, godz. 10:00–12:30
  • Warszawa, siedziba PAP, ul. Bracka 6/8
  • wstęp bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

Nie przegap premiery raportu, który zmienia sposób, w jaki patrzymy na skuteczność reklamy. Zarejestruj się i bądź częścią dyskusji o przyszłości marketingu!

Agenda i rejestracja na: www.iab.org.pl/wydarzenia/iab-expertpanel-attention-nowy-standard-pomiaru-premiera-raportu-iab-polska

Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność rejestracji.

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.

IAB ExpertPanel jest objęty akredytacją DIMAQ. Za udział w nim posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne.