Weronika Janda dołączyła do zespołu PR Group One jako senior PR specialist

fot. mat. prasowe

Weronika Janda objęła nowo utworzone stanowisko senior PR specialist w zespole PR Group One. W nowej roli odpowiada za strategiczne działania komunikacyjne wspierające wizerunek liderów Group One oraz rozwój komunikacji korporacyjnej grupy. Jej zakres obowiązków obejmuje także projekty z obszaru CSR, employer brandingu oraz komunikację rankingu Best Brands Poland.

Weronika Janda od 12 lat pracuje w branży public relations. Doświadczenie zdobywała w agencjach PR, realizując projekty z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i społecznego. Prowadziła działania komunikacyjne m.in. dla branży hotelarskiej, technologicznej, edukacyjnej, spożywczej oraz nieruchomości komercyjnych, a także kampanie społeczne i projekty dla instytucji publicznych. Wśród marek i organizacji, z którymi współpracowała, znajdują się m.in.: Accor, Glovo, Kaufland, Whirlpool, TDJ, Nestmedic, ZPPP Browary Polskie, Narodowy Instytut Dziedzictwa i Instytut Badań Edukacyjnych. Jest laureatką Złotych Spinaczy.

Senior PR specialist to nowo utworzone stanowisko w 9-osobowym zespole PR Group One, na którego czele stoi Emilia Klepacka, brand reputation director. Dołączenie do zespołu Weroniki Jandy w tej roli jest elementem rozwoju komunikacji korporacyjnej Group One oraz konsekwentnego wzmacniania wizerunku Grupy i jej liderów.

Nasza skala biznesu jest dziś większa niż kiedykolwiek – Group One to największa grupa MarTech w Polsce, która rośnie na rynkach zagranicznych, rozwija obszary technologiczne i AI, a jednocześnie stawia sobie coraz ambitniejsze cele w ESG i DEI. Taki rozwój wymaga spójnej komunikacji, która wzmacnia naszą reputację i pozycję rynkową, uwzględniając w równym stopniu biznes, innowacje i employer branding. Dlatego także mój zespół rośnie razem z firmą, a dołączenie Weroniki to kolejny krok, by sprostać tej dynamice i wspierać całą organizację, w tym top management, w budowaniu długofalowej przewagi – mówi Emilia Klepacka, brand reputation director Group One.

W ramach swojej roli Weronika Janda będzie również odpowiadać za komunikację Best Brands Poland – prestiżowego rankingu najsilniejszych marek, którego polską edycję Group One organizuje od czterech lat.