W lutym tego roku do zespołu welovemedia dołączyła Weronika Gładych, obejmując stanowisko marketing & product managera. W firmie jest odpowiedzialna za wdrożenie i nadzór nad nowym produktem – rich media, a także za wszelkie działania komunikacyjne. Gładych przynosi ze sobą ponad 14 lat doświadczenia w branży digital. Wcześniej pracowała w Clear Channel jako marketing manager, a przez ponad dekadę pełniła funkcje marketing managera oraz senior account managera w adrino. To właśnie w adrino, w 2013 roku, realizowała jedne z pierwszych kampanii rich media w Polsce, współpracując z markami takimi jak Ferrero, Sephora, Agata Meble, Levi’s, Kompania Piwowarska, Orange, Comarch i wieloma innymi. W welovemedia jej główne obowiązki obejmują działania komunikacyjne, wspieranie działu sprzedaży oraz kompleksowe zarządzanie kampaniami rich media w ramach spółek welovemedia i welovedata.
Na początku roku zespół został dodatkowo wzmocniony powrotem Magdaleny Kosińskiej z urlopu macierzyńskiego. Po rocznej przerwie wróciła do działu sprzedaży jako senior account manager, odpowiedzialna za pełną obsługę domów mediowych. Kosińska zdobywała swoje ponad 10-letnie doświadczenie m.in. w firmach takich jak Email Network, Kwanko oraz Trade Doubler. Przeprowadzała setki kampanii zarówno z zakresu performance marketingu, jak i klasycznego display’u, dla licznych marek polskich i zagranicznych.
Zmiany w strukturze welovemedia rozpoczęły się już w 2023 roku, kiedy to Paweł Lesiak wykupił 100% udziałów w spółce, obejmując funkcję CEO&founder welovemedia&welovedata. Firma przyjęła strategię rozwoju opartą na machine learning oraz wdrożeniu technologii z wykorzystaniem AI. Wówczas zatrudniono również Dawida Buturlę na stanowisko senior project managera. Buturla posiada ponad 12 lat doświadczenia w branży digital, wcześniej pełnił funkcję business development director w SalesWay oraz head of business development w Engage Data, gdzie odpowiadał za rozwój spółek. W welovemedia odpowiedzialny jest za business development w zakresie obsługi domów mediowych. Skupiając się głównie na produktach native i display, które wykorzystują technologię opartą o AI oraz machine learning.
Powrót Magdaleny Kosińskiej oraz zatrudnienie Weroniki Gładych na początku 2024 roku to kolejne etapy dynamicznych zmian w spółce. Firma kontynuuje strategię rozwoju opartą na wdrożeniach nowych produktów wykorzystujących agregowanie danych oraz AI, zapoczątkowaną w 2023 roku.