Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy oraz Robert Zydel, dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania” będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności, tworząc inspirującą przestrzeń na styku różnych światów.
Rozmowy prowadzone przez ekspertów Wedla z gościniami i gośćmi z różnych środowisk pozwolą odkryć nieoczywiste połączenia między biznesem, kulturą i współczesnym stylem życia. „Wedle Uznania” będzie przestrzenią do wymiany myśli, tworzoną z przyjemnością.
– Od dawna nosiliśmy się z zamiarem nagrania podcastu, który pozwoliłby spojrzeć na świat z zupełnie nowej perspektywy – nie tylko przez pryzmat finansowy czy gospodarczy, ale również przez emocje, wartości oraz kulturę i sztukę. „Wedle Uznania” to realizacja tej idei
i dowód na to, że rozmowa o biznesie może być ciekawa i pełna ludzkich wątków. To również szansa na zderzenie intelektualne nas, prowadzących z ciekawymi osobistościami – zderzenie, którego efektem będą smakowite treści audio-wizualne, którymi z przyjemnością dzielić się będziemy z naszymi odbiorcami – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel.
– „Wedle Uznania” to wyjątkowa okazja, aby pokazać, jak różne światy – także te związane ze sztuką i kulturą – mogą się przenikać, jeśli potrafimy o nich mówić z pasją i otwartością. Rozmowy prowadzone są w wyjątkowych okolicznościach tj. w przestrzeni muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel (Sala Projektantki), które pokochali nie tylko warszawiacy, ale i turyści z innych zakątków Polski. To wszystko wśród zapachu czekolady i przy jej filiżance – dodaje Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel.
Podcast marki Wedel „Wedle Uznania” dostępny jest już na platformie Spotify oraz w serwisie YouTube. Za jego produkcję i realizację odpowiada zespół komunikacji Wedla wraz z partnerami zewnętrznymi.
Gościem premierowego odcinka podcastu jest Paweł Kastory, Prezes Zarządu, współzałożyciel i współwłaściciel Grupy DDB Warszawa, jednego z największych zespołów specjalistów marketingu i reklamy w Polsce.