Webinar AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii – trzy perspektywy, jeden cel

Jak skutecznie łączyć strategię marki, kreatywność agencji i możliwości technologiczne? Gdzie kończy się innowacja dla efektu „wow”, a zaczyna realne wsparcie biznesu? Na te pytania odpowiedzą eksperci zaproszeni przez Hybrid Academy podczas bezpłatnego webinaru AdTech 3D, który odbędzie się 29 października 2025 roku.

To spotkanie trzech światów: marketerów, agencji i dostawców technologii. Każda z tych stron wnosi do projektu marketingowego inne doświadczenie, inne cele i inną perspektywę, ale ich współdziałanie ma co do zasady prowadzić do najlepszych efektów realizowanych kampanii. Właśnie tej synergii będzie poświęcona dyskusja prowadzona w trakcie wydarzenia.

Technologia, strategia i kreatywność w praktyce

Prowadzący porozmawiają m.in. o tym:

  • kiedy innowacja ma rzeczywistą wartość dla marki, a kiedy staje się tylko ozdobnikiem,
  • jak znaleźć równowagę między innowacyjnością a realizacją strategii marketingowej,
  • czy automatyzacja w marketingu ogranicza kreatywność, czy wręcz przeciwnie – może ją wspierać,
  • jakie technologie będą miały największy wpływ na branżę w ciągu najbliższych lat.

Ważnym punktem programu będzie case study marki Ziaja. Podczas webinaru uczestnicy poznają szczegóły projektu reklamowo-analitycznego dotyczącego linii produktów Witamina C.B3 Niacynamid – przykładu współpracy, w którym technologia była narzędziem  do poprawy efektywności działań marki.

Trzy głosy branży

W rozmowie wezmą udział:

  • Pola Duchnowska – senior account manager w agencji Yetiz, od lat związana z digital marketingiem po obu stronach rynku – agencyjnej i klienckiej.
  • Bartek Zaborowski – head e-commerce w Ziaja, z 15-letnim doświadczeniem w digital marketingu i strategiach wzrostu. Laureat tytułu Dyrektor E-commerce Roku 2024 w kategorii Beauty/kosmetyki, juror Effie Awards 2025.
  • Grzegorz Marczak – ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w mediach oraz reklamie. W Hybrid odpowiada za rozwój rozwiązań AdTech w Europie i Afryce, wcześniej związany z Agorą, Stroer i Httpool.

Zapisz się na bezpłatny webinar na stronie: hybridacademy.ai/adtech3d

Akredytacja DIMAQ

Webinar AdTech 3D posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że uczestnicy z certyfikatem DIMAQ otrzymają punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, funkcjonujący w Polsce i ośmiu innych krajach europejskich.