Wawel wprowadza nowy smak smango i startuje z kampanią reklamową, która obejmuje spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Standardowa wersja galaretek Mieszanka Krakowska to produkt niezmiennie kojarzony z rodzinnymi spotkaniami i wydarzeniami szkolnymi, a forma okrągła jest szczególnie lubiana przez dorosłych konsumentów, którzy sięgają po nie indywidualnie. W swoim nowym spocie, zrealizowanym przy wsparciu technologii sztucznej inteligencji, Wawel połączył owocowy smak galaretek z nostalgiczną narracją, podkreślając tradycję i smak, który ma moc przenoszenia do wyjątkowych wspomnień i baśniowych miejsc.
– Mieszanka Krakowska może pochwalić się ponad pięćdziesięcioletnią tradycją, dlatego w nowej kampanii podkreślamy ponadczasowy charakter produktu, którego smak znamy od dzieciństwa – mówi Ewa Pałka, kierownik ds. komunikacji marketingowej Wawel SA. – Jednocześnie zależało nam na stworzeniu spotu świeżego, intrygującego i pełnego magii, dlatego w procesie produkcyjnym wykorzystaliśmy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklama wyróżnia się na tle innych i w wyjątkowy sposób uwypukla nostalgiczny wymiar produktu – dodaje.
– „Mieszanka Krakowska Level Wawel” to pierwszy w Polsce spot AI, zachowujący ciągłość wyglądu postaci osadzonych w bardzo rozbudowanym świecie marki. Osiągnęliśmy ten efekt dzięki zaangażowaniu twórców wyjątkowo świadomie korzystających z AI jako trzeciej drogi między filmem i 3D – mówi Marcin Andruchów, reżyser i producent spotu z domu produkcyjnego Muchas Gracias, który zaproponował koncepcję kreatywną inspirowaną realizmem magicznym.
Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio zaangażowana w proces produkcyjny czerpała ze swoich doświadczeń w projektowaniu ubioru, malarstwie, scenografii i filmie. Wysoki poziom realizmu zapewnił dedykowany workflow łączący modele AI z postprodukcją filmu konwencjonalnego koordynowany przez Piotra Czyżowskiego.
Wawel realizuje swoją nową kampanią założenia szerszej strategii – Level Wawel, która przenosi na wyższy poziom nie tylko poprzez smak swoich wyrobów, ale także rozwiązania wdrażane w organizacji czy innowacyjne spojrzenie na produkt i komunikację. Nową kampanię telewizyjną można zobaczyć od 20 maja w największych stacjach TV.